Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er 13+0, har vært super kvalm, trøtt, litt for god luktesans, ømme bryst, "hoven" nede ved magen og litt "ømt" når jeg har trykket litt der med hendene. Vært på tidlig ul for 2 uker siden og så et sprelsk lite vesen.... men nå har jeg plutselig ingen symptomer lenger....ikke ømme bryst engang... er det vanlig? litt bekymret her...
Nostalgia Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Det er nok ganske normalt.. Om du er nervøs kan du få deg en ul igjen.... alt er ok bra skal du se:)
bamby Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 er jo etter uke 12 symtomer som kvalme svinner hen, normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå