Gå til innhold

plutselig ingen symptomer lenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+0, har vært super kvalm, trøtt, litt for god luktesans, ømme bryst, "hoven" nede ved magen og litt "ømt" når jeg har trykket litt der med hendene. Vært på tidlig ul for 2 uker siden og så et sprelsk lite vesen.... men nå har jeg plutselig ingen symptomer lenger....ikke ømme bryst engang... er det vanlig? litt bekymret her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske normalt.. Om du er nervøs kan du få deg en ul igjen....:) alt er ok bra skal du se:)

Skrevet

er jo etter uke 12 symtomer som kvalme svinner hen, normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...