Gå til innhold

Gruer meg til flytting :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor nå i ett stort hus vi leier, landlig, like ved jobben min og ved stallen hvor jeg har hestene. Her leker ungene (6 og 10 år) i naturen og bruker den til å lage hytte ol. !

Pga muggsopp i huset, så blir samboeren min svært syk, og legen hans har sagt at vi bør finne noe annet snarest. Jenta mi på 10 år har også blitt mye mer syk etter vi flyttet hit i desember.

Vi bor på ett lite sted hvor det er svært vanskelig å finne noe å leie eller kjøpe, men har funnet ei leilighet, nærmeste nabo er faren til min datter (ser ikke på det som negativt..), det som er negativt er at det er dårlig uteområde, kun to soverom, og 6 åringen kommer til å være "overalt" (på godt og vondt) uten at jeg vet hvem han er sammen med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville flyttet dit jeg da. Muggsopp er farlig! Å nÅr mannen din bare blir verre og barna dine merker det sÅ er det vel ikke noe Å tenke pÅ. Vi bodde selv i et hus med muggsopp Å barnet vÅrt fikk astma pga det.

Skrevet

Selvfølgelig blir det å flytte dit, helsa først :)

Det som er så kjipt er at her er alt så perfekt (untatt feilene med huset da), landlig å fritt, og vet jeg kommer til å savne det da.

Skrevet

Det finnes mange grunner til å flytte, og dette var en virkelig god grunn!

Men skjønner det er kjipt likevel. Forhåpentligvis kommer drømmeboligen etter hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...