Gå til innhold

Hvor kjøper dere BH? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker egentlig rundt 80 C på det meste i bh, kommer an på merke. Men uten push-up blir puppene mine små! Misfornøyd med dem, og tre år siden jeg fikk barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper på KappAhl som regel, men jeg er veldig fornøyd med mine C-cup jeg da. Akkurat en passe håndfull som ikke henger, bruker sjelden push-up, men holder meg ofte til slike t-shirt bh'er som er vattert :)

Skrevet

På Triumf. Gode bher og de som jobber der kan det de driver med. Dyrt, men varer lenge og gjør jobben sin:)

Skrevet

Change!

80 f/g

Skrevet

På Change. Anbefaler det!

Skrevet

På Change. Anbefaler det!

link?

Skrevet

Bruker egentlig rundt 80 C på det meste i bh, kommer an på merke. Men uten push-up blir puppene mine små! Misfornøyd med dem, og tre år siden jeg fikk barn..

Går på She, en spesialbutikk, for dette.

Bruker heller litt ekstra og kjøper et mindre antall for å ha gode bh`er. Fordelen er at betjeningen gjerne blir med deg inn i prøverommet for å sjekke at bh`en sitter riktig, at du har riktig størrelse etc. Jeg trodde jeg var 75B og shoppet på billigkjeder tidligere og var lite fornøyd. Viste seg da hun i spesialbutikken fikk gjøre jobben sin at jeg egentlig var 70C - og disse sitter mye bedre på meg :-) Er noen år siden, og har siden da gått opp til 70D - og den størrelsen er uansett vanskelig å finne i gode bh`er på billige butikker.

Skrevet

Kun change her også..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Victoria's Secret og Agent Provocateur. Har vel noen fra Change også, men de kan ikke måle seg.

Skrevet

H&M stort sett. Den jeg har på meg i dag kjøpte jeg på Cubus eller Lindex.

Skrevet

Change eller annen BH forretning. Umulig for meg å finne 75 i eller h noe annet sted.

Skrevet

She eller Triumph. She er mye dyrere så ikke like ofte der som på Triumph

Skrevet

De fleste mine er fra h&m. Jeg kan kun kjøpe de som går til D cup, for jeg bruker 75 eller 80 D. Kanskje jeg kan gå ned til C når jeg har kommet litt lenger ned i vekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...