Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Ola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! Kjenner en liten gutt som heter Ola, og han er så flott på alle måter :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg syntes det er et fantastisk navn! Ser for meg en kjekk norsk, sterk kar!

Kejnte en super Ola, som druknet i fjor og han var bare god og snill tenker på han. Har alltid likt navnet, vurderer det selv om jeg får en gutt senere, men typen sier nei for han er engelsk...

Skrevet

Flott navn!!! På topp 3 hos oss dersom mageboeren er en gutt:-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, jeg synes det er superfint og vurderte det selv.

Gjest Lilu87
Skrevet

Flott, staut navn! Jeg liker det best med v, men det uttales ofte likt uansett.

Skrevet

Et navn mannen min liker og har mye bakover i sin familie, så neste gang vi får en gutt regner jeg med at det blir en Ola, eller Trond-Ola her. Jeg fikk mitt førstevalg på gutt nr 1 (oppkalt etter oldefaren min), så jeg må nok gi han dette.

Forøvrig et navn jeg syntes var utrolig kjedelig og traust da det kom opp, men det har vokst veldig på meg, så nå kan jeg si at jeg liker det.

Skrevet

Flott navn jeg vurderte å bruke selv!

Skrevet

Fint navn, men her jeg bor er det fryktelig populært.

Min sønn på 9, går i klasse med 2 stk. Ola. I tillegg til 2 i klassen over. En litt større nabogutt har også det navnet, pluss 1 i barnehagen til min yngste sønn. Puh! ;p

Skrevet

Jeg tenker det er et solid norskt navn.

Er likevel ikke min smak, har sikkert sammenheng med at det er et eldre norskt navn og jeg har ikke helt sansen for de, i tillegg til at navnet er veldig kort, men for all del, hver sin smak, og er absolutt verdig navn til en liten gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...