Gå til innhold

Noen som har blitt røyfri med Champix her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan dele erfaringer med meg..

Startet for 2 dager siden selv.

Lurer selvfølgelig på om dere klarte å slutte

- gikk det lett eller slet dere med sluttingen?

- fikk dere bivirkninger av tabelettene? I tilfelle hva slags?

Har ikke merket noe av at jeg går på det enda, men håper virkelig at jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sluttet sommeren 2010. Ikke tatt ett trekk siden.

 

Jeg valgte å røyke i 14 dager, før jeg stumpet røyken. Fikk brekninger hver gang jeg tok ett trekk, fra første tabelett. Men røyke skulle jeg.

Fikk ingen bivirkniinger ellers.

 

Fungerer fint i sosiale sammenkomster hvor andre røyker. Har klart å holde meg unna. Tenker att det er farlig å ta ett trekk.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen kan dele erfaringer med meg..

Startet for 2 dager siden selv.

Lurer selvfølgelig på om dere klarte å slutte

- gikk det lett eller slet dere med sluttingen?

- fikk dere bivirkninger av tabelettene? I tilfelle hva slags?

Har ikke merket noe av at jeg går på det enda, men håper virkelig at jeg skal klare det!

Hei. Jeg har sluttet å röyke med champix. Sluttet i oktober 2008 og ikke tatt en eneste röyk etter det.

Synes det faktisk var ganske enkelt,man må väre motivert for å slutte da.Fikk noen bivirkninger,ala morgenkvalme. Var ikke gravid. Det gikk over ganske fort.

Jeg mistet lysten til å röyke,fant ut at jeg bare röykte for vanens skyld. Og så var det ikke noe godt,smakte skit. Lykke til med röyke slutt,dette klarer du!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet november 2010, har holdt meg røykfri siden.

Røykte i 8 dager etter at jeg startet kuren. Tablettene tok vekk det verste suget, men vanen og lysten på røyk var der hele tiden de første dagene etter røykeslutt. Etter hvert gikk det lettere og lettere.

Eneste bivirkninger jeg hadde var en slags metallsmak i munnen og noen netter med skrekkelige mareritt.

 

Lykke til! Dette klarer du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Fint å lese at dere har klart det:)

Til ano 22.07- jeg har bare hentet startpakken som inneholder tabeletter for 14 dager. Det kostet 700 og noe. Billig er det jo ikke, men de pengene tjener en jo raskt inn når man slutter å røyke da!

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For all del IKKE BRUK CHAMPIX!!! Det har SÅå mane bivirkninger!!! Naboen min mistet lukt og smakssans og hadde mye hodeverk!

Søskenbarnet mitt havnet på sykehuset - hun kollapset og kastet opp blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

IKKE gå på CHAMPIX!! Moren min mistet lukt og smakssans av de. Hun ble deprimert!

 

Søskenbarnet mitt ble innlagt med besvimelse og mange mange rare bivirkninger!!

 

Har ikke prøvd de selv- men har hørt om mange bivirkninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del IKKE BRUK CHAMPIX!!! Det har SÅå mane bivirkninger!!! Naboen min mistet lukt og smakssans og hadde mye hodeverk!

Søskenbarnet mitt havnet på sykehuset - hun kollapset og kastet opp blod.

 

Skulle nesten trodd vi snakket om samme personer:)

Hilsen anonym #9:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gå på CHAMPIX!! Moren min mistet lukt og smakssans av de. Hun ble deprimert! Søskenbarnet mitt ble innlagt med besvimelse og mange mange rare bivirkninger!! Har ikke prøvd de selv- men har hørt om mange bivirkninger!

 

Så selv om mange opplever kun lette bivirkninger, så skal ingen bruke det fordi mora di ble deppa og mistet et par sanser?

 

Det er diverse bivirkninger med alt man putter i munnen, slik er det bare, og man må jo prøve for å vite hvordan man reagerer.

Jeg som f.eks har historie med depresjon ville nok blitt ekstra oppfulgt av legen, fordi nedstemthet er en av bivirkningene. Men dette vet vi jo på forhånd. Mannen min opplevde kun økt drømmeaktivitet, bortsett fra det hadde han ikke en eneste bivirkning, så han anbefaler gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri røkt, men mannen sluttet med champix + "endelig ikkerøyker". Han har nok prøvd å slutte minst 15 ganger i løpet av de siste årene, og holdt alt fra en dag til tre mnd. Men gått rundt å vært konstant sur og stressa.

 

Med champix sluttet han bare, uten å bli sur, trøtt, godtesugen og irritabel. Halvannet år siden, og fremdeles røykfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gå på CHAMPIX!! Moren min mistet lukt og smakssans av de. Hun ble deprimert! Søskenbarnet mitt ble innlagt med besvimelse og mange mange rare bivirkninger!! Har ikke prøvd de selv- men har hørt om mange bivirkninger!
Depresjon og besvimelse. Er det sikkert at det var pga. Champix at det skjedde? Er vel uansett verre å fortsette å røyke? Da kan vi snakke om bivirkninger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del- gå på CHAMPIX da. Prøvde jo bare å si hva jeg har hørt om dette preparatet siden det var det HI spurte om. Moren min var hos en øre nese hals lege da hun mistet smak og luktesans- legen her sa at CHAMPIX hadde ødelagt mange liv og hadde rnirmt store bivirkninger. Men hey- for all del- bruk det om du vil..

 

Anonym #9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

moren min har nå vært røykfri i 7 mnd og samboern min har vært røykfri i 9 mnd..og faren min i 4 mnd... alle 3 har fåtte dette fra legen..

 

det er jo selvfølgelig forskjellige bivirkninger på hvert enkelt menneske.

 

vet ikke om noen bivirkninger foreldrene mine hadde, men samboern min begynte å drømme veldig i en periode og ellers litt kvalm... men har ikke røyket siden, og har heller ikke lyst på røyk lenger... vurderer selv om jeg skal prøve det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champix er effektivt. Har ikke tatt et eneste trekk på 3 år og jeg var storrøyker.

Eneste plagsomme bivirkning var kvalme en times tid når jeg tok tabletten. Gikk bedre hvis jeg tok den midt i et måltid.

Bivirkningene etter mange års røyking er nok adskillig farligere enn å bruke Champix en kort periode.

Argumentene over om at Champix er så farlig hører jeg bare fra folk som ikke klarer å slutte.

Champix kan anbefales og lykke til HI : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del- gå på CHAMPIX da. Prøvde jo bare å si hva jeg har hørt om dette preparatet siden det var det HI spurte om. Moren min var hos en øre nese hals lege da hun mistet smak og luktesans- legen her sa at CHAMPIX hadde ødelagt mange liv og hadde rnirmt store bivirkninger. Men hey- for all del- bruk det om du vil.. Anonym #9
Nei jeg går ikke på champix og trenger det ikke.Sluttet uten hjelpemiddel. Mener bare at det å fortsette å røyke uansett er verre enn å bruke Champix som hjelpemiddel for å klare å slutte å røyke. Uansett bivirkninger. Viss ikke champix gir samme "bivirkninger" som røyking,blant annet kols og lungekreft...Har din mor mistet smak og luktesans eller kom det tilbake når hun sluttet med champix og begynte å røyke igjen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del- gå på CHAMPIX da. Prøvde jo bare å si hva jeg har hørt om dette preparatet siden det var det HI spurte om. Moren min var hos en øre nese hals lege da hun mistet smak og luktesans- legen her sa at CHAMPIX hadde ødelagt mange liv og hadde rnirmt store bivirkninger. Men hey- for all del- bruk det om du vil.. Anonym #9
Nei jeg går ikke på champix og trenger det ikke.Sluttet uten hjelpemiddel. Mener bare at det å fortsette å røyke uansett er verre enn å bruke Champix som hjelpemiddel for å klare å slutte å røyke. Uansett bivirkninger. Viss ikke champix gir samme "bivirkninger" som røyking,blant annet kols og lungekreft...Har din mor mistet smak og luktesans eller kom det tilbake når hun sluttet med champix og begynte å røyke igjen?
Forresten:Lykke til HI, håper du klarer å slutte å røyke. Heier på deg!:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Og nå Champix - http://super-p-force...mpix-norsk.html

I dag sluttet jeg og det har gått bra. Jeg har ikke røkt. Pillene hjelper og da fikser jeg både kvalmeattakkene som kommer innimellom, samt generell trøtthet og svimmelhet. Dette har gått over all forventning. Den siste sigaretten jeg tok var helt uinteressant. Det blir unødvendig å røyke.

Lykke til!! Jeg startet på Champix for 3 dager siden, og røykeslutt blir på mandag. Merker allerede at jeg har halvert mengden jeg røyker, så jeg er sikker på at dette skal gå bra :)

Klappe oss selv på hodet fordi vi gjør noe for å endelig kutte ut den idiotiske røykingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen kan dele erfaringer med meg..

Startet for 2 dager siden selv.

Lurer selvfølgelig på om dere klarte å slutte

- gikk det lett eller slet dere med sluttingen?

- fikk dere bivirkninger av tabelettene? I tilfelle hva slags?

Har ikke merket noe av at jeg går på det enda, men håper virkelig at jeg skal klare det!

 

Jepp, sluttet for litt over 2 år siden. En skal jo røyke i begynnelsen av kuren, men jeg merket fort at jeg ikke hadde så stort behov lenger. Så den dagen jeg skulle slutte helt, så var det ikke noe problem. Har absolutt ikke lyst på røyk lenger og synes det lukter vondt. Men jeg savner det sosiale iblant og savner det rundt røyken i visse settinger.

Jeg var endel plaget med kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...