Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Om noen av dere vanker på forumet her, ønsker jeg kontakt.Kanskje vi kunne utvekslet mail-adr.?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Om noen av dere vanker på forumet her, ønsker jeg kontakt.Kanskje vi kunne utvekslet mail-adr.? dytter
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Ja, det er flere her, men er litt skeptisk kanskje.. Lyst til å si litt mere om "hva du vil"?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Ja, det er flere her, men er litt skeptisk kanskje.. Lyst til å si litt mere om "hva du vil"? Jeg har bare lyst å få kontakt med noen... Står vel på en måte med en fot i begge leirer, og trenger så sårt noen å prate med som har vært der jeg er nå... Du må gjerne være anonym inntil videre, jeg ønsker det selv også...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Ja, det er flere her, men er litt skeptisk kanskje.. Lyst til å si litt mere om "hva du vil"? Jeg har bare lyst å få kontakt med noen... Står vel på en måte med en fot i begge leirer, og trenger så sårt noen å prate med som har vært der jeg er nå... Du må gjerne være anonym inntil videre, jeg ønsker det selv også... dytter igjen...
missiana Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Ja, det er flere her, men er litt skeptisk kanskje.. Lyst til å si litt mere om "hva du vil"? Jeg har bare lyst å få kontakt med noen... Står vel på en måte med en fot i begge leirer, og trenger så sårt noen å prate med som har vært der jeg er nå... Du må gjerne være anonym inntil videre, jeg ønsker det selv også... dytter igjen... Dytter igjen i tilfelle det er noen flere her..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Bare et tips... På hotmail kan man opprette anonym mailadresse, hvis dere ikke vil oppgi eget navn.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Bare et tips... På hotmail kan man opprette anonym mailadresse, hvis dere ikke vil oppgi eget navn. Takk for tipset !
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Bare et tips... På hotmail kan man opprette anonym mailadresse, hvis dere ikke vil oppgi eget navn. Takk for tipset ! Ingen som tør?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Jeg er. Er i samme situasjon som deg. Hvor i landet er du fra?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er. Er i samme situasjon som deg. Hvor i landet er du fra? Oi, det vet jeg ikke om jeg er klar for å skrive enda.... kan vi treffes på mail el noe...? jeg har en anonym e-mail adr....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Ja, vi kan gjerne "treffes" på mail hva er din anonyme emailadresse?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #14 Skrevet 29. mars 2012 Det var fra #10 Sender den til innboksen din!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #15 Skrevet 29. mars 2012 Det var fra #10 Sender den til innboksen din!! Fikk du den??
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 Oi, Sorry, glemte helt at jeg hadde svart på denne her.. Har ikke anonym mailadr, så må event på oppretta det. Skjønner veldig veldig godt hva dere mener med et bein i begge leire..!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #17 Skrevet 29. mars 2012 Oi, Sorry, glemte helt at jeg hadde svart på denne her.. Har ikke anonym mailadr, så må event på oppretta det. Skjønner veldig veldig godt hva dere mener med et bein i begge leire..! Er du anonym #10?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #18 Skrevet 29. mars 2012 Noen av dere over her som vil svare meg på hvorfor dere er "redd"/nøler med å hoppe av Smiths Venner? *nysgjerrig*
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #19 Skrevet 29. mars 2012 Noen av dere over her som vil svare meg på hvorfor dere er "redd"/nøler med å hoppe av Smiths Venner? *nysgjerrig* Man er redd for man mister mye av sitt sosiale nettverk. Mange føler det som de mister "plattformen" i livet sitt. Man vet plutselig ikke hva man skal mene el tenke og tro om ting. Mange er skeptisk til "verden" utenfor, og sliter med å finne seg til rette... De fleste synes det er en vanskelig og tøff overgang tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #20 Skrevet 29. mars 2012 Noen av dere over her som vil svare meg på hvorfor dere er "redd"/nøler med å hoppe av Smiths Venner? *nysgjerrig* Man er redd for man mister mye av sitt sosiale nettverk. Mange føler det som de mister "plattformen" i livet sitt. Man vet plutselig ikke hva man skal mene el tenke og tro om ting. Mange er skeptisk til "verden" utenfor, og sliter med å finne seg til rette... De fleste synes det er en vanskelig og tøff overgang tror jeg... Her er en mailadr jeg kan nåes på: [email protected] anonym #16 og anonym 10#.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #21 Skrevet 29. mars 2012 Noen av dere over her som vil svare meg på hvorfor dere er "redd"/nøler med å hoppe av Smiths Venner? *nysgjerrig* Man er redd for man mister mye av sitt sosiale nettverk. Mange føler det som de mister "plattformen" i livet sitt. Man vet plutselig ikke hva man skal mene el tenke og tro om ting. Mange er skeptisk til "verden" utenfor, og sliter med å finne seg til rette... De fleste synes det er en vanskelig og tøff overgang tror jeg... Her er en mailadr jeg kan nåes på: [email protected] anonym #16 og anonym 10#. Svar til nyskjerrig* over her: Barna kan "miste" sine venner, familie, tanter og onkler osv. Det er det verste synes jeg. At det går så utover barna.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2012 #22 Skrevet 29. mars 2012 Hei igjen, jeg er #10. Jeg har ikke fått melding i innboksen, men jeg er jo anonym så det går vel ikke. Sender deg en mail
Robin Hood Skrevet 19. mai 2012 #23 Skrevet 19. mai 2012 Ja, jeg er tydeligvis i den samme situasjonen som deg. Og jeg ønsker også å være anonym. Det er sikkert mange som lurer på hvorfor så mange av oss ønsker å være anonyme. Grunnen til at ryktene, baktalelsen og utestengelsen blant oss blir så tung og grusom å bære, kommer av at alle er så overbeviste om at de gjør det eneste gode og rette. Og når den som mener du virkelig må "omvende deg", mener det av hele blodpumpa, og legger hele sin sjel og vilje i det, så blir det temmelig kraftig saker for en annen stakkar å stå i mot anklagene, og tro på sin egen uskyld. På en måte kan vi si at "alle" søker å gjøre det aller beste og godeste. Når du først da blir sett litt ned på, så oppfattes dette som svært alvorlig. Det er nok at bare en som har tillit hos mange, sier noe negativ eller ufordelaktig om deg, så kan det bli svært strevsomt og tungt å være deg.
Åsmund Skrevet 20. mai 2012 #24 Skrevet 20. mai 2012 Ja, jeg er tydeligvis i den samme situasjonen som deg. Og jeg ønsker også å være anonym. Det er sikkert mange som lurer på hvorfor så mange av oss ønsker å være anonyme. Grunnen til at ryktene, baktalelsen og utestengelsen blant oss blir så tung og grusom å bære, kommer av at alle er så overbeviste om at de gjør det eneste gode og rette. Og når den som mener du virkelig må "omvende deg", mener det av hele blodpumpa, og legger hele sin sjel og vilje i det, så blir det temmelig kraftig saker for en annen stakkar å stå i mot anklagene, og tro på sin egen uskyld. På en måte kan vi si at "alle" søker å gjøre det aller beste og godeste. Når du først da blir sett litt ned på, så oppfattes dette som svært alvorlig. Det er nok at bare en som har tillit hos mange, sier noe negativ eller ufordelaktig om deg, så kan det bli svært strevsomt og tungt å være deg. Det er hjelp å få. Ja, jeg er tydeligvis i den samme situasjonen som deg. Og jeg ønsker også å være anonym. Det er sikkert mange som lurer på hvorfor så mange av oss ønsker å være anonyme. Grunnen til at ryktene, baktalelsen og utestengelsen blant oss blir så tung og grusom å bære, kommer av at alle er så overbeviste om at de gjør det eneste gode og rette. Og når den som mener du virkelig må "omvende deg", mener det av hele blodpumpa, og legger hele sin sjel og vilje i det, så blir det temmelig kraftig saker for en annen stakkar å stå i mot anklagene, og tro på sin egen uskyld. På en måte kan vi si at "alle" søker å gjøre det aller beste og godeste. Når du først da blir sett litt ned på, så oppfattes dette som svært alvorlig. Det er nok at bare en som har tillit hos mange, sier noe negativ eller ufordelaktig om deg, så kan det bli svært strevsomt og tungt å være deg. . Det er hjelp å få, husk det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Bare ikke snu ryggen til Gud, for "Gud står de stolte imot, men de ydmyge får nåde". Ergo snur man ryggen til Gud snar han ryggen til deg, og det finnes ikke verre møte med livet etter døden enn det.. Samme hvilken forsamling man er vokst opp i eller er en del av, så er Guds ønske for oss at vi skal tjene for ham - som betyr å gjøre godt mot vår familie, venner og de vi møter på vår vei. "What Would Jesus Do?" http://www.insightsofgod.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå