-mtp- Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Har masse gutte klær eg skal gi bort nå... Fra str 56-98 Alt eg har er ikke slitt eller ødelagt, men det er brukt og noe er helt nytt med lapp på ennå.... Men no har eg en opprydding og orker ikke å " samle" lenger på noe eg kansje ikke får brukt for lenger... Orker ikke å ta bilde da det er så masse og kommer til å ta timer.. Kan sender det mot porto eller dere kan komme hjem til meg å velge det dere vil ha.. Holder til på Os, rett uten for bergen
Tante Gustava Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har alltid gitt klærne etter guttene til innsamling som går til barn på barnehjem i øst-europa. Men et annet godt formål er å ta kontakt med ditt lokale krisesenter. De vil gjerne ha barneklær, tenk på alle små som kommer dit i full fart med bare de klærne de har på seg... Da vet du alle fall at klærne kommer til nytte for noen som trenger det
Piny Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Vi har veldig dårlig råd om dagen da mannen er arbledig. Om det er mulig å få str 80 og oppover mot porto vil vi gjerne det selv om vi har jente. Har du gitt bort enda?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Vi har veldig dårlig råd om dagen da mannen er arbledig. Om det er mulig å få str 80 og oppover mot porto vil vi gjerne det selv om vi har jente. Har du gitt bort enda? Hvor bor du Piny? Vi har en jente som akkurat har vokst ut av str 86, så har masse jenteklær i str 80 og 86.
Piny Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Anonym over her send meg gjerne en pm om du er intressert i å arve bort fremdeles, jeg betaler gledelig porto evt.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Sorry, glemmer å svare når man er anonym og ikke får noen varsler. Uansett, ikke anonym nå :-) Vi bor litt utenfor Drammen. Er ikke så lysten på å sende klær, både fordi det er endel og hvis det er noe du ikke vil ha så arver naboen jevnlig. Du kan evnt sende meg en pm, så får vi kanskje til noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå