Gå til innhold

Dagen mine foreldre får vite at vi venter nr.2 har kommet!!!


*Idae123

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har ikke latt dem vite det før nå.. grunnen til det er at min mor ikke var helt allright med meg når jeg var gravid første gangen, jeg fortalte dem da face to face, men mistet dessverre i en MA.. Etter det har det satt et støkk i meg, og forholde mellom meg og mine foreldre har blitt mer anstrengt føler jeg.. Når jeg skulle ha guttungen, lot jeg dem få vite det , ved at jeg skrev et brev fra guttungen som lå i magen, + UL bilde og en smok med silkesløyfe...

Denne gangen ble ikke noe bedre i forhold til angsten om å fortelle dem det.. Så ville gjerne være kreativ igjen.. Jeg lagde en fotobok med masse bilde av guttungen og familien generelt, og de siste bildene var bilde av guttungen som holdt et skilt hvor det sto : Jeg skal bli storebror.. Og et bilde av UL bilde ved siden av der igjen.. Leverte til dem ista. Og har ikke hørt noe enda.. Sendte mld til mora mi for 1 time siden, men ikke fått noe respons.. Merker jeg begynner å blir grinete.. Vet ikke helt hva jeg skal tro, tenke og gjøre..

 

Jeg syns det er forferdelig trist at jeg på 24 år skal ha panikk for å fortelle mine foreldre om at vi venter noe så vakkert og det beste som har skjedd meg som et barn...

 

Måtte bare få blåst ut litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da.. så kjedelig når det er slik.. :( håper dem blir gla denne gangen og at dem bare ikke hadde fått sett igjennom albumet enda da du sendte meldinga..

 

Synes du er flink å finne på artige/fine måter å si det på.. Vi sa det bare denne gangen.. men hadde vert artig å gjort noe kreativt..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt hvis det er sånn! Men kan jo være at de ikke har hatt mulighet til å svare ennå, eller ikke sett det fine du hadde laget til dem. Skjønner godt at du blir lei deg mens du venter på svar. Men uansett må du huske det du selv sier - at dette er det vakreste i verden!! Det er jo virkelig det!! Vi er heldige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ble heldigvis veldig glad.. Hun likte spesielt godt den siste siden som det var bilde av guttungen som hold skilte "jeg skal bli storebror" og UL bilde =D yay.. er strålendes fornøyd..

 

Nå kan jeg bare eeesssee ut i all min prakt xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...