Gå til innhold

Kjente første "spark" fra gutten min idag :)


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Åhr, jeg er helt rørt :)

 

Drakk litt juice og la med ned pÅ sofaen litt for Å slappe av.

SÅ kjente jeg akkurat som en liten krampe under navlen litt til høyre.

Det gjentok seg noen ganger..

 

Kjempe fin bursdagsgave, har bursdag imorgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er herlig ja! :) Her er det små bevegelser og spark hver dag, er 17+3 og har allerede kjent det i noen uker :) Dette er min nr 3, men med første kjente jeg ingenting før rundt uke 19-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent noe de siste dagene men usikker på om det er babyen. er 14+2. og venter nr 2. får vente litt til og se om det blir sterkere.. h*n veger jo så lite at kan kje regne me at eg kjenner det så godt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+5 og har kjent litt svakt før som jeg tror var baby, men i dag har jeg kjent det skikkelig flere ganger :-) var på jobb i et møte m x antall etater representert og utbrøt et oooj mitt i en setning.... Jeg er ikke vant til å være så frisk når jeg er gravid så har gledet meg til livstegn det gir en deilig trygghet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent det siden jeg var 12+1, og ca. hver dag siden det. Er 14+2 nå. Ikke luft, men tydelige myke bevegelser inni der <3 Så godt å kjenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjenner lite, tror jeg har kjent lillemann et par ganger men litt usikker. 19+0 Fikk vite på UL at jeg har morkaken foran regner med at dette kan være grunnen... noen andre som vet at de har dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,helt fantastisk følelse :)

Jeg har kjent innvendige spark i litt over 1 uke nå. Men i går fikk vi gleden av å få kjenne de på utsiden også :):) Er førstegangsfødende,og er 19+1 i dag :)

 

Lykkerus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg er 19+3 og kjenner ingen ting enda:-( har morkaka framliggende da, så jeg er ikke bekymret! Men gleder meg kjempe masse til å kjenne lille jenta mi<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...