Gå til innhold

Kjente første "spark" fra gutten min idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhr, jeg er helt rørt :)

Drakk litt juice og la med ned pÅ sofaen litt for Å slappe av.

SÅ kjente jeg akkurat som en liten krampe under navlen litt til høyre.

Det gjentok seg noen ganger..

Kjempe fin bursdagsgave, har bursdag imorgen.. :)

Skrevet

Så koslig :) Er du langt på vei?

Skrevet

Jeg er 17 uker idag faktisk :)

Skrevet

Åh, så koselig!! Gleder meg til å komme etter:-)

Skrevet

Så koselig :)

Skrevet

Åååh! Så herlig, beste følelsen, gleder meg til det blir sterkere her også:)

Skrevet

Det er herlig ja! :) Her er det små bevegelser og spark hver dag, er 17+3 og har allerede kjent det i noen uker :) Dette er min nr 3, men med første kjente jeg ingenting før rundt uke 19-20.

Skrevet

har kjent noe de siste dagene men usikker på om det er babyen. er 14+2. og venter nr 2. får vente litt til og se om det blir sterkere.. h*n veger jo så lite at kan kje regne me at eg kjenner det så godt enda..

Skrevet

Jeg er 15+5 og har kjent litt svakt før som jeg tror var baby, men i dag har jeg kjent det skikkelig flere ganger :-) var på jobb i et møte m x antall etater representert og utbrøt et oooj mitt i en setning.... Jeg er ikke vant til å være så frisk når jeg er gravid så har gledet meg til livstegn det gir en deilig trygghet :-)

Skrevet

Har kjent det siden jeg var 12+1, og ca. hver dag siden det. Er 14+2 nå. Ikke luft, men tydelige myke bevegelser inni der <3 Så godt å kjenne!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjenner lite, tror jeg har kjent lillemann et par ganger men litt usikker. 19+0 Fikk vite på UL at jeg har morkaken foran regner med at dette kan være grunnen... noen andre som vet at de har dette??

Skrevet

Ja,helt fantastisk følelse :)

Jeg har kjent innvendige spark i litt over 1 uke nå. Men i går fikk vi gleden av å få kjenne de på utsiden også :):) Er førstegangsfødende,og er 19+1 i dag :)

Lykkerus :D

Skrevet

Så koselig! Jeg er 19+3 og kjenner ingen ting enda:-( har morkaka framliggende da, så jeg er ikke bekymret! Men gleder meg kjempe masse til å kjenne lille jenta mi<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...