Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Han er konstant trøtt og sliten. Han sover hele natta, men allikevel er han kjempe trøtt. Nå gikk han nettopp og la seg for å sove en halvtime. Kjenner det begynner å irritere meg litt at han alltid er trøtt og sliten og bare vil sove!!
Lille♥mitt Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Kanskje kyssesyka? Da kan man ha lite energi i laang tid uten å skjønne hvorfor..Har ei venninne som var sånn i et halvt år uten å skjønne hva som feilte henne. Så viste det seg hun hadde hatt kyssesyka et halvt år tidligere, noe hun trodde var vanlig influensa. Legen kunne se det i blodet hennes et halvt år etter, fordi det var fortsatt spor av det i blodet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Han har allerede hatt kyssesyken for noen år siden så det er utelukka heldigvis
Lille♥mitt Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Ok. Han kan kanskje få testa blodprosenten sin eller noe. Synes det kan høres ut som noe stoffskiftegreier, men nå har jo ikke jeg noen utdannelse innen helsefag
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Min mann er også konstant trøtt og sliten. I tillegg har han de siste ukene æret plaget med prikkninger/nummenhet. Han ringte i dag og fikk seg time hos legen senere i uka. Jeg er redd han kan ha diabetes.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Han burde gå til legen sin og prate om dette så vet nok legen hva han skal gjøre og hva han skal teste seg for.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Sjekk om han har pustestopp iløpet av søvnen, Mannen min kunne sove fra 22-14 hver natt han, fikk tatt puste test som viste at han stoppet å puste store deler av natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå