Gå til innhold

Trondheim i mai?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere der ute som tenker at å sitte på cafè ikke er det artigste man kan gjøre? :) Jeg har lyst, så snart fødselen er over, og kroppen sier ja, til å leve aktivt med den lille. Elsker å gå i marka, og lurer på om det er andre som kan se for seg det samme den kommende sommeren og høsten? :) Trenger ikke være snakk om hver dag, men at man har noen i samme situasjon med de samme ønskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

jeg er også med om formen tilsier det ja.Jeg har hund som krever sitt,så er mye i marka og på turer,nå slit æ med bekkenløsning,så sitter og sliter soffan,holder på å bli gal :/ får ikke rørt meg noe....har termin 16 mai her:) så det e bare å ta kontakt etter den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia. Har termin 25 mai. Sliter å veldi m bekkenløsning men så fremt kroppen orkar blir jeg gjerne m på trilleturer. I vilket område av byn bor ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Har termin 25 mai. Sliter å veldi m bekkenløsning men så fremt kroppen orkar blir jeg gjerne m på trilleturer. I vilket område av byn bor ni?

 

Kuhaugen, rett over rosenborg. Helt oppe på toppen. tyholt er forresten en flott plass å trille vogn, samt nedover mot solsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Heja noen mer en jeg som født? Fikk redan i uke 36 så det ble ett aprilbarn, men har allikevel mer lyst på trilleturer enn kafebesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Då er vi i vart fall to som er redo for en trilletur. Noen flere? Ska vi prova å finna en dag? Drar dock snart på ferie her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...