Gå til innhold

Er det mindre terskel for den "forbudte" forelskelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser her inne stadig vekk om at noen er forelsket og da selvfølgelig ikke i mannen de allerede har.

Jeg er singel og kan gjerne tenke meg å bli forelsket men blir det ikke i noen...hehe

Så spørsmålet mitt er; er det lettere å bli forelsket når forelskelsen er "forbudt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje?! :) For noen mnd siden fikk jeg kjæreste etter 1 år som singel etter brudd med bf, og trodde jeg virkelig hadde funnet kjærligheten på ny. Så begynte det å gå dårligere og dårligere.. Og baam, en dag traff jeg en som faktisk tok meg med storm. Vi hadde kjemi, han fikk meg til å le, og behandlet meg fantastisk. Dumpa jo han andre først, men ble betatt av denne mannen her mens jeg hadde kjæreste altså.

Skrevet

mulig det er sånn det er, eller så er det bare at det er noen som forelsker seg lettere en andre.

Jeg er også singel og skulle gjerne vært forelsket men har vansklig for det.

Det kan jo være det at vi single har litt mer krav og ting vi ser på når før vi faller fordi vi faktisk "leter" etter noen å tilbringe livet med.

Når man er i forhold så ser man jo ikke etter om dette ville vært en flott mann å dele livet med på samme måte.

og man får heller ikke muligheten til å kjenne på å være sammen med denne personen så alt bygger på fantasi og en falsk virkelighet.

Skrevet

Er enig med svar over, men vet av erfaring at man ender opp skuffet og såret.

Har vært i forhold både med gift mann og en som var min kompis i mange år før det skjedde noe. Det som skjedde begge gangene var at jeg stilte krav etterhvert og da ble det bare crash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...