Eeniemeenie Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Plutselig sa jenta min: Han mannen i gangen med briller sier at det ringer.. Om natten er hun redd for skygger på veggen fra utenfor vinduet og bruker brøle at det kommer noen, sent på kvelden mens jeg sitter ute i stua.. Når jeg kommer inn klamrer hun seg fast til puta og kniper igjen øynene. Vi deler rom i en liten leilighet, og jeg merker ikke noe. Huff, er dette bare fantasi tror dere?? Hun er blitt ekstremt mørkeredd i det siste
Kliko Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Min gutt på tre snakket ofte både om en mann og med en mann. Satt ute i stua å hørte at han snakket med en halt omtalte som mannen. Når jeg spurte etterpå visste det seg at det var en gammel mann ( som oldefar så guttungen). Litt ekkelt da det bodde en gammel mann her før, som nå er død =( En gang jeg sto ved sengen hans spurte jeg han hvor mannen var. Da pekte han inn i hjørnet på soverommet å sa : Han står der! Grøss..
ny vestfold Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Det synes jeg du skal ta alvorlig,for barn senser oftere,enn oss voksne.de kan faktisk være litt synske og se ting vi ikke ser.hva med å få ett medium til leiligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå