Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg er i 26+3 idag, med vårt andre barn. Jeg begynte med kynnere i uke 17, og synes de var hyppige allerede da, men ikke mer enn normalt, fikk også høre at man kjenner mer som andregangsgravid. Siste ukene har jeg hatt sterkere og sterkere kynnere, jeg synes de er enda litt hyppigere. a og til må jeg puste meg igjennom de, men ikke hatt vondt. I natt våknet jeg et par ganger av stein hard mage og veldig ubehag, litt mens smerte aktig både forran og bak, det var ekkelt. Jeg har kraftig bekkenløsning, er 100% sykemeldt og går til fysio to dager i uken. Så jeg drar ikke for å få sykemelding, men evt for å få vite om dette er normalt. Men spør her først. Jeg hadde ikke bekkenløsning med førstemann, så den biten er ny for meg (selv om det er 10 uker siden jeg fikk det). Det er vanskelig å kjenne etter om det er mens-smerter eller bekkenet som er vondt, noen som kjenner til det? Er kynnere vondere med bekkenløsning? Eller er det kynnerne i seg selv som er vonde? Setter stor pris på erfaringer
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Glemte å skrive at blodtrykket synker en del og jeg blir ganske simmel og veldig trøtt etter disse kynnerne. Om det har noe med saken å gjøre? HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Glemte å skrive at blodtrykket synker en del og jeg blir ganske simmel og veldig trøtt etter disse kynnerne. Om det har noe med saken å gjøre? HI Hvis du er svimmel så sjekk for diverse mangler ved blodprøve. Du kan ringe direkte til føden tror jeg når du er så langt på veg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå