Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Når venninnen min tar sitt 4 iløpet av 9 mnd, Klarer jeg ikke å syns synd i henne, eller støtte henne så mye lenger. Hun er sint på meg som ikke forstår. (jeg har alltid støttet og ikke sakt noe negativt) Men når en er over 30 så er det vel ikke dumt å bruke prevensjon, selv om en er singel. Så kjenner jeg koker litt, og sa hva jeg mente. Kjenner også ei som tok så mange aborter at hun fikk infekjson, og de anbefalte henne å sterilisere seg. Så er jo ikke en lek dette her.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 jeg kjenner ei som har tatt 8 aborter..... hun er 23 år..... Ikke spessielt smart!
FrkKværner Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg forstår at man kan ha "uhell" en gang kanskje to (selv om jeg rister litt på hodet av dte også), men utover dette da syntes jeg personen er umoden og rett og slett dum!!! Jeg har overhode ingen sympati for slike mennesker. Alt i alt er jeg ikke verken for eller i mot abort selv om jeg aldri kunne tatt det (i normale omstendigheter). Forundrer meg ikke om venninnen din er sint fordi du ikke forstår. Når venninnen din har tatt 4 aborter på 9 mnd da er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen tenker jeg. tragisk at folk ikke har "lært" mer om blomster og bier altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå