Gå til innhold

Han er så sint hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer ville ikke mer, men vi bor sammen fordi ingen av oss har funnet nytt sted å leie enda. Han er sur hele tiden. Er en mnd siden han ikke ville mer, og det var veldig vondt. Nå er det fortsatt ikke godt, men jeg ser at jeg liker ikke den perosnen han er nå. Jeg er fortsatt glad i han, men ikke som en kjæreste lenger, hadde han vill prøve igjen hadde jeg sagt nei fordi han har ødelagt så mye i det siste. Grunnen til at han ikke ville mer er fordi han ikke føler for meg som han burde.

Jeg prøver å være hyggelig mot han. Spør hvordan dagen har vært, om han har sovet godt, om han har planer i helgen. Ikke mange spørsmål, men vi må jo snakke litt når vi bor under samme tak. Har en sønn sammen. Når sønnen vår er i nærheten snakker han bare til han. Når det bare er meg og han, sier han ingenting, ser ikke på meg. Men han skal ikke ut. Hadde det stoppet her, hadde jeg tenkt han var deprimert, men jeg tror ikke han er det.

Han mener jeg maser hele tiden når jeg stiller disse spørsmålene. Han blir sint, kjefter og klager på at jeg maser og skal la han være i fred. Jeg blir så lei meg.Jeg bryr meg jo fortsatt, og prøver å ha en hyggelig tone i huset. Han forventer et svar med en gang han spør meg om noe. Klager på at jeg bygger opp til krangel hele tiden. Feks, så sa jeg at barnet ikke trenger å spise is hver dag. Da mente han at jeg er hysterisk. Jeg prøvde å legge diskusjonen død ved å si at vi er nok bare forskjellige, da var det galt og ahn kjeftet fordi jeg ikke kunne si hva jeg egentlig mente.

Sånn er det hele tiden! Orker snart ikke mer! Jeg fikk ny jobb, og han viste ikke antydninger til at han var glad på mine vegne. Da jeg fortalte litt praktisk i forhold til jobb og ferie, så han bare dumt på meg og hevet stemmen om at han ikke brydde seg. Dette sa jeg fordi vi må finne en løsning med barnet, ny jobb og feire. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mer. Samme hva jeg sier og gjør så er det galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...