Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har nå bestilt en Babyjogger City reisetrille som jeg kommer til å bruke når vi er på flyplassen. Vi må vente i 8 timer ca på neste flyet på Gardermoen:( Og det er jo kjempe lenge å vente. Greit med ei vogn der snuppa mi kan ligge i og sove:) Jeg tenkte kun å ha i ett lammeskinn på sete og ta med ett teppe å ha over ho da:) Hvordan hadde dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Hvis det er 8 timer på dagen, ville jeg kanskje ha tatt en taxi vekk fra flyplassen. Men det blir kanskje mye ekstra stress med det...
Kari K. med to søte små Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Det spørs på hvor gammelt barnet er? Men høres lurt ut med en vogn med skinn og teppe i
anonym91 Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 mulig du ikkje får bagasjen ut i mellom flya. det går ofte direkte fra første fly og til det neste du skal ta, og vogna er det første du må levere fra deg på fly plassen. blei sjokka over det selv når vi skulle ta fly og måtte bære på jenta hele tiden. er ho så liten at du kan ha ho i bæresele så ville eg heller satsa på de
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Takk for svar:) Å sÅpass? Er det ikke lov Å ha med reistrilla som er liten som handbagasje sammenlagt med inn pÅ flyet? Det hadde jeg ikke trodd. Snuppa er 6 mnd nÅr vi skal reise og har med bæresele til ho da. Tenkte Å først sjekke inn to timer før flyet gÅr og da er det ca 6 timer Å vente... huff:/ gruer meg. Har hørt at det ikke er lov Å sjekke inn før 2 timer før flyet gÅr. Er nødt Å ha ei reisetrille med til ho da:) Har igrunn ikke tenkt meg bort fra flyplassen pga at det blir litt stress ja. Men da gjør jeg det og har oppi lammeskinn og ett teppe over ho. Tenkte at vognpose blir vel for varmt nÅr vi bare skal være inne likevel... Noen som vet om det er retauranter eller Caffe pÅ Gardermoen? Der man sjekker inn mener jeg, før man gÅr inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå