Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hei! me venter gutt og gler oss stort. MEn me syns det er så vanskeleg med navn. Jentenavnet vårt hadde me klart, men ikkje gutt MAnnen min likar navnet Aron. Eg likte det før, heilt til nokon eg kjenner sa at det hørtes ut som et hundenavn Nokon som har ei meining om akkurat dette navnet? Vil ikkje spørra folk eg kjenner for det blir vanskeleg med deira meining om den er negativ og me likevel vil ha navnet... Har de andre forslag? Eg likar Håvard. KVa syns de om Arthur? Blir kjempeglad for svar!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Aron er et veldig fint navn, jeg syns ikke det er ett hundenavn. Og jeg elsker Arthur <3 Min gutt skulle hete Arthur helt til siste uka før han ble født, da fant vi et annet navn, men hadde vi ikke funnet det navnet hadde det blitt Arthur Andre navn jeg liker som er i litt samme gate som Arthur er: Alfred Einar Henry Edward Ludvik Tharald Albert Finn Magnus Andre navn jeg liker: Isak Scott Thomas Wilmer Victor Ailo Aslak Phillip Martin August Max Sean John Johan Michael
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 (ste) søskenbarnet mitt heter Aron, synes det er et nyderlig guttenavn jeg Arthur er også et nyderlig navn
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg syns Aron er et fint navn. Vi har en venn som heter Jon Aron, og vet om en hund som heter Aron. For meg er ikke Aron et hundenavn, og syns det var merkelig førstegang jeg fikk vite at de skulle kalle bikja si det. Det har jo noe med at jeg hadde kun hørt det navnet på en person før. Aron er et guttenavn, et veldig fint et
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Tusen tusen takk for svar! No blei eg veldig glad. Eg har veldig lyst på et guttenavn på A, for det er bokstaven til mannen min, og det passer også med jentenavnet vårt Andrine om me skulle få jente ein gong. Syns ARthur er litt artig, men litt vanseklig for ein liten å sei, og litt masse r- lyd. Men det er et navn til å bli glad av syns eg. KVa passar best til Andrine? Så kjekt at eg fekk svar, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå