Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har fått penger fra Nav i dag, men skjønner ikke hva det er. Har ikke fått brev om vedtak. Litt over 10 000,-. Jeg har søkt om os, men det er vel litt mer, og det er noen mnd. siden jeg søkte så da ville det vel kommet sammen med etterbetalingen og vært et større beløp?! Kontantstøtte er vel i slutten av mnd, sammen med barnetrygd. Det er jo uansett ikke så mye. Skjønner ikke helt...Kanskje jeg har fått innvilget utdanningssttøtte? Det jeg egentlig lurer på er om det er fast utbetalingsdag for noe i dag?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Nav har vel egentlig ikke en fast utbetalingsdag for noe, bortsett fra barnetrygden.. Du kan logge inn på "mine sider" på nav.no, der er det en liste over utbetalingene dine.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Ok. Tusen takk for svar. Da skal jeg gå inn der å sjekke HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Ok. Tusen takk for svar. Da skal jeg gå inn der å sjekke HI Bare sånn at du vet det, det er ikke sikkert du får noe brev om vedtak. Jeg har fått både sykepenger og svangerskapspenger det siste året uten å ha sett snurten av noen brev. #2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Ok. Takk for at du sa fra. Jeg regnet med brevet ville komme først, men da skal jeg slutte å vente på det i hvertfall. Hadde fått os for mars mnd. og 380 kr som utdanningsstøtte Får vente til begynnelsen ut mnd, og se om de etterbetaler for februar også, eller så får jeg vel bare ta en tlf. å spørre litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå