Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Før jeg traff min mann hadde jeg et par år hvor jeg rota rundt med de jeg ville, drakk meg full og lå med endel. Ikke noe veldig overdrevent men det ble mye. Så traff jeg mannen min og vi var sammen i over ti år, før vi skilte lag for ett år siden. Nå har jeg tatt opp datingen igjen men jeg er egentlig ikke noe spesielt interessert i å binde meg til noen med en gang. Av de jeg har truffet (et par stykker) så har jeg ligget med en av dem. Har ny date til fredag og byr sjansen seg så kommer jeg til å gå til sengs med han også. Bare for ren nytelses skyld. Men jeg kan ikke unngå å tenke etter....hva går det av meg? Hvorfor er jeg tilbake der jeg "startet"? Jeg føler ikke at dette er noen selvbekreftelsesoppførsel, det var det kanskje mer når jeg var ung. Da ønsket jeg at disse gutta skulle like meg, derfor lå jeg med de. Men nå så tenker jeg bare at om jeg får mitt så er det bra, blir det ikke noe mer så får det være. Selvfølgelig gjør jeg dette med respekt for mannen, later ikke som om jeg vil ha noe mer enn det, sier fra på forhånd. Men føler likevel at det er noe mannlig i min oppførsel...men er det greit? jeg mener, menn har jo oppført seg slik fra tidenes morgen...hvorfor skulle ikke en jente gjøre det? Hva er deres synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg vet ikke, det kan hende det kan være forskjellige årsaker. Jeg har hørt at det kan være en måte å selvskade seg selv på. Unge jenter kan oppføre seg slik, og det kan være en form for selvskading. Ikke sikkert du har tenkt det på den måten. Du får granske deg selv, og finne ut hvorfor DU gjør det. Bare pass på at du ikke ender opp med noen sykdommer.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Økt libido? Er visst vanlig har jeg hØrt! Ikke sett noe til den for min egen del men..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Jeg syntes du skal fortsette å hygge deg jeg. Du har vært godt gift i ti år og har sikkert behov for det. Syntes ikke du skal sammenlikne deg med den personen du var for ti år siden. Min historie er ganske lik din, bortsett fra at jeg var nok hakket "verre" enn deg. Nå er jeg fortsatt gift da, og ingen planer om å skille meg men om det skulle skje så hadde jeg nok gjort som deg. Så herlig, å kunne date litt rundt uten all den usikkerheten man følte for noen år siden:) Kos deg du, så lenge du er ærlig mot disse mennene så skader det ingen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Jeg vet ikke, det kan hende det kan være forskjellige årsaker. Jeg har hørt at det kan være en måte å selvskade seg selv på. Unge jenter kan oppføre seg slik, og det kan være en form for selvskading. Ikke sikkert du har tenkt det på den måten. Du får granske deg selv, og finne ut hvorfor DU gjør det. Bare pass på at du ikke ender opp med noen sykdommer. Selvskading? Fordi hun har sex?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Tenk over hva det er du vil, hva du ønsker. På sikt. Er du komfortabel, i ettertid, med å ha ligget med x antall menn osv? Hvis du ikke gjør noe av det, så go for it! Kvinner kan like gjerne være slik som den stereotypiske mann. Men hvis du egentlig ikke vil dette på sikt, sånn i ettertid å ha gjort dette, men gjør det fordi du har lyst der og da, så synes jeg du skal stoppe med det. Fordi det er det som er i lengden som varer, og den kortvarige nytelsen går fort over. Bare du som har fasiten på hva som er riktig! Så lenge det er riktig for deg, og det ikke går utover noen andre, så gjør du jo akkurat som du vil
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Hadde der vært en mann som skrev dette så hadde han blitt kalt gal. Hva er problemet? Hvis du vet hva du driver med og ikke lurer deg selv; hva er problemet med sex for sexens del? I forhold så skal liksom vi kvinner være supervirile, men når vi er single er vi selvskadere hvis vi har og nyter sex? WHYYYY?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå