Gå til innhold

To tette, for og imot??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 6,5 mnd..

Er veldig i vurderingsmodus om vi skal kaste oss på å prøve på nr 2 nå mot sommeren! Hvis vi ikke prøver nå må vi antagelig vente til han er en god del eldre (pga. jobb/skole og opparbeidelse av penger til å være hjemme med)

Kan noen komme med litt erfaringer, fordeler, ulemper og tanker mot å enten begynne prøvingen nå, eller om vi må drøye til gutten er en 3-4 år...

HELP!!!!!! Trenger bare litt innspill oppe i hodet mitt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du selv da?

Hvis jeg ikke følte at det kunne være "for seint" om fem år (vet jo aldri om det klaffer med en gang) ville jeg ha ventet.

Skrevet

Hvis jeg ikke følte at det kunne være "for seint" om fem år (vet jo aldri om det klaffer med en gang) ville jeg ha ventet.

Ja, jeg glemte å skrive at jeg snart er 30 :)

Hilsen HI

Skrevet

Ja, jeg glemte å skrive at jeg snart er 30 :)

Hilsen HI

HI igjen.. og jeg personlig føler ikke noe problem sånn egentlig ved begynne prøve når jeg er 34-35 altså..... bare sånn at det er sagt :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Selv i våre dager er det ikke alltid at barn kommer når de er bestilt.

Selv har jeg litt aldersforskjell på mine og er fornøyd med det. Det beste, synes jeg, er at de var så store da de fikk yngre søsken at de forsto en god del og det minimerte problemene med sjalusi.

Det var også veldig greit å være ferdig med en bleieperiode før man gikk inn i den neste. Og jeg syntes det var godt at de eldre sov hele natta, så jeg "bare" hadde nattevåk med ett barn om gangen.

Ellers mener jeg fullt og fast at den perfekte aldersforskjellen mellom søsken er den foreldrene ønsker og takler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...