Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 I bhg. til datteren min går det en jente på snart 3 år. Moren har kun dette barnet, og er en smule hysterisk i mine øyne. I fjor hadde hun "klikket" på en av de ansatte. Det er veldig fokus på kosthold i bhg. De hadde temaet hakkebakkeskogen i flere uker, og avsluttet med en bamsefest. Da fikk barna 1 bamsemums hver (etter frukt), og moren var rasende! Så i dag møter jeg henne da hun skulle levere datteren. I framsete og uten barnesete. De bor et stykke ifra også. DA prioriterer man virkelig tenker jeg. Lager et lite helvete for 1 bamsemums....men helt greit å kjøre med barnet usikret i bil ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 I bhg. til datteren min går det en jente på snart 3 år. Moren har kun dette barnet, og er en smule hysterisk i mine øyne. I fjor hadde hun "klikket" på en av de ansatte. Det er veldig fokus på kosthold i bhg. De hadde temaet hakkebakkeskogen i flere uker, og avsluttet med en bamsefest. Da fikk barna 1 bamsemums hver (etter frukt), og moren var rasende! Så i dag møter jeg henne da hun skulle levere datteren. I framsete og uten barnesete. De bor et stykke ifra også. DA prioriterer man virkelig tenker jeg. Lager et lite helvete for 1 bamsemums....men helt greit å kjøre med barnet usikret i bil ;-) Skjønner hva du mener, men det er jo ikke noe å le av. Det å frakte barn i bil uten forskriftsmessig sikring er omsorgssvikt i ordets rette forstand. Uff. Men blir litt latterlig påen tragisk måte når man sammenlikner det med den negative helseeffekte av én bamsemums!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Mente selvsagt latterlig på en tragisk måte...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Mente selvsagt latterlig på en tragisk måte... Skjønte det, utrykte meg nok feil.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Like tragisk om det er kort vei også, man vet aldri. Noen må ha stått langt baki køa når det gjaldt å få hjerneceller....
Gjest Heartbroken Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Svigermor er akkurat sånn. Hun lar ikke barnebarna gå ned en trapp alene før de er 5 år (helt sant!), ikke være ute i hagen å leke eller andre "skumle ting". MEN å kjøre med treåringen usikret i bil går helt greit! For hun kjører jo så forsiktig! Hedigvis (?) har hun aldri hatt tid til våre barn, så de er blitt spart for galskapen hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå