Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Daniel, Markus eller Andreas? Storebror heter Elias.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Klarer ikke bestemme oss og babyen er allerede 5 dager gammel.. HI
petite fleur Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Vår førstefødte fikk ikke navn før han var 6 uker gammel :-) Liker Andreas best.
It's all about me Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Daniel. Prøvde selv å få mannen med på det navnet da sistemann lå i magen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Fine navn alle tre, men siden storebror heter Elias, stemmer jeg for Daniel. Rett og slett fordi jeg synes det er tungvindt med to navn med s-ending når de skal kalles på begge to, eller om man skal fortelle noen hva barna heter
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Hva med NOHA? kjenner to søskenpar som heter Elias og Noha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå