Gå til innhold

Hvilke navn er finest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniel, Markus eller Andreas?

 

Storebror heter Elias.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke bestemme oss og babyen er allerede 5 dager gammel..

 

HI

Skrevet

Vår førstefødte fikk ikke navn før han var 6 uker gammel :-) Liker Andreas best.

Skrevet

Daniel

Skrevet

Daniel.

 

Prøvde selv å få mannen med på det navnet da sistemann lå i magen.

Skrevet

Fine navn alle tre, men siden storebror heter Elias, stemmer jeg for Daniel. Rett og slett fordi jeg synes det er tungvindt med to navn med s-ending når de skal kalles på begge to, eller om man skal fortelle noen hva barna heter ;)

Skrevet

Hva med NOHA? kjenner to søskenpar som heter Elias og Noha.

Skrevet

Andreas :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Andreas uten tvil:)

Skrevet

Daniel :)

Eller så vil jeg si Jørgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...