frøkenlure Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Brudekjole er allerede kjøpt inn, men jeg kommer til å amme på den tida vi skal gifte oss, og dermed vet jeg ikke helt størrelsen på puppene. Kjolen har glidelås, ikke snøring dessverre, så den må jo passe akkurat. Har noen erfaring med å sy ut brudekjole over brystet? Går dette an og blir det isåfall pent? Hvor lenge før bryllup bør kjolen til skredder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå