Gå til innhold

Egne fødeklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha med egne fødeklær? Leste at noen synes sykehusskjorten man får på sykehuset var veldig kort og hun følte seg blottet når hun gikk rundt i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig å ha med egne fødeklær? Leste at noen synes sykehusskjorten man får på sykehuset var veldig kort og hun følte seg blottet når hun gikk rundt i den?

Klær til å føde i, eller klær til etter fødsel? Du kommer nok til å drite i hva slags klær du føder i, men etterpå, er det jo deilig å ta på verdens beste joggis. Jeg har brukt joggebukser sammen med sykehusskjorta, mest fordi jeg begynner å lekke melk med engang, og kan bytte så ofte jeg vil uten å ha med så mye skittentøy hjem:)
Skrevet

Jeg hadde med meg komfortable og myke klær som ikke strammet til sykehusoppholdet. Husker ikke hva som skjedde helt under fødselen, men jeg tror jeg etter hvert skiftet til den blå skjorta, og tok av bh litt før pressriene kom så jeg kunne amme rett etterpå også hadde jeg min egen bukse frem til jeg ble sjekket siste gang for åpning, regner med da bare ikke hadde den på igjen, heller ikke truse, den tok sikkert jordmoren av hvis jeg hadde sånn bommulstruse, det rant jo masse blod og fostervann så hadde nesten som bleie. Etterpå tok jeg på rene sykehusklær, bukse og genser. Dusjet senere, og tok da på mine egne myke og komfortable klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...