TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Var egentlig "sikker" på at jeg ikke var gravid, selv om mensen var forsinket. I helgen tok jeg en test, bare for å utelukke at jeg var gravid, men jammen viste den ikke at jeg er 5 uker påvei! Det er fortsatt litt uvirkelig, nesten så jeg tror det ikke er sant... Men spiren satt rett etter at jeg fridde og fikk ja... ikke sikkert det betyr noe, men kan jo være? Eneste jeg ikke liker er at jeg har blitt så tett i nesen. Det var jeg forrige gang også. Skikkelig plagsomt, håper det ikke varer like lenge som sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå