Gå til innhold

Hipp! Hurra! Jeg er gravid:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var egentlig "sikker" på at jeg ikke var gravid, selv om mensen var forsinket. I helgen tok jeg en test, bare for å utelukke at jeg var gravid, men jammen viste den ikke at jeg er 5 uker påvei!

 

Det er fortsatt litt uvirkelig, nesten så jeg tror det ikke er sant...

 

Men spiren satt rett etter at jeg fridde og fikk ja... ikke sikkert det betyr noe, men kan jo være?

 

Eneste jeg ikke liker er at jeg har blitt så tett i nesen. Det var jeg forrige gang også. Skikkelig plagsomt, håper det ikke varer like lenge som sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...