Gjest Baby♡Lykke Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Helgen er høydepunktet i uka. Syns den går altfor fort. Hva har dere gjort?
Moden mamma til 3 :) Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Helgen går altfor fort, ja! Har gjort litt av hvert: slappet av med familien, spist masse god mat og i dag har jeg jobbet som vakt i hallen for håndballgruppa der jeg bor (skulle heller vært ute i sola, men...) og sist men ikke minst: i dag har vi vært på visning! Blir noen spennende dager fremover med budrunde osv... *krysser fingrene for at vi har hellet med oss*
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 [quote name=Moden mamma til 3 ' timestamp='1332708821' post='144107427] Helgen går altfor fort, ja! Har gjort litt av hvert: slappet av med familien, spist masse god mat og i dag har jeg jobbet som vakt i hallen for håndballgruppa der jeg bor (skulle heller vært ute i sola, men...) og sist men ikke minst: i dag har vi vært på visning! Blir noen spennende dager fremover med budrunde osv... *krysser fingrene for at vi har hellet med oss* Alltid spennende med budrunder. Jeg fikk en del solstråler på meg i dag, og det var utrolig deilig.
kattemamma Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Har hatt en fantastisk fin helg :-) Spesielt sett i lys av at de siste to helgene har vært preget av sykdom. Lørdag dro vi på besøk til noen venner som bor et stykke unna og som nettopp har flyttet inn i nytt hus. Og søndag tok vi med vesla en tur på stranda i varmen! Da ble det sandlek og mating av ender og bare stas :-) Og så hjem for å steike vafler etterpå! Skulle gjerne hatt helg et par dager til....
Adenomyose Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Hatt en perfekt helg, med gåturer ute i solskinnet i Tigerstaden Lørdag ble litt amputert da hormonene tok litt av, og jeg ble litt sint for ingenting. Men det ordnet seg til slutt Søndagen var bare kos. Deilig lunsj og middag, og så ble det hotell natt til i dag DEILIG MED VåR ♥
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Hadde en fantastisk helg med hele familien på fjellet. Fiske og bålkos hele helgen både små og store storkosa seg, så vi ser allerede frem til neste helg! Da blir det en tur på fjellet igjen om været tillater det
MrsMilla Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Koselig innlegg! "liker" :-) akkurat denne helgen var ikke så veldig moro da jeg var innlagt på sykehus med magesmerter i uke 34... men det ser ut til at alt er bra med barnet og det er bare å smøre seg ei god brødskive med tolmodighet og holde ut. Ellers er helgene fine synes jeg også! Artig å finne på små helgeting, kanskje litt ute i hagen med barna, slappe litt av sammen og bare være oss :-) Og så er det kjempekoselig med søndagsfrokoster med bacon og alltid like artige og overraskende kommentarer fra ungene om alt mellom himmel og jord :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå