Gå til innhold

Ødelagte Helly Hansendresser:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 2 dresser i mars i fjor som vi brukte som ekstradresser. vasket en gang. Tok de frem nå og ser de har flere hull opp over der de er teipet om dere skjønner hva jeg mener. Surt:(

Finnes det noe som kan reparere dem? må jeg bruke sånne store lapper av noe slag. Eller er det bare å kaste dritten. Aldri mer Helly hansen hvertfall!! Var de hellytec xp til 1000,- per stykk. skulle tro de holdt mer enn lett bruk en månedes tid!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HH er veldig gode på reklamasjoner.

Så skriv mail til hovedkontoret dems.

Selv har jeg bare gode erfaringer med dressene dems, men har hatt problemer med en vindbukse og en dunjakke. Fikk nytt begge ganger uten å mukke.

Skrevet

Du må gå tilbake til butikken du kjøpte dressene i og få nye. Har du ikke kvitteringene så har du kanskej kontoutskrift? De fleste butikker pleier og være greie når det kommer til slikt;)

Skrevet

Ok, men det er jo 1 år siden de ble kjøpt. Men virker jo som en svakhet siden skaden er lik på begge. Så det først på den ene og tenkte nei huff hektet seg fast. Men så ser jeg det er likt på den andre så er det jo noe galt. Takk, ja tar med meg kvittering ned i morgen og hører. Blir ikke verre enn dumme blikk og utsendt... hehe

Skrevet

Akkurat samme skjedde med vår HH-dress, både oppover beina og i rompa på dressen. Misfornøyd ja.

Skrevet

Ok, men det er jo 1 år siden de ble kjøpt. Men virker jo som en svakhet siden skaden er lik på begge. Så det først på den ene og tenkte nei huff hektet seg fast. Men så ser jeg det er likt på den andre så er det jo noe galt. Takk, ja tar med meg kvittering ned i morgen og hører. Blir ikke verre enn dumme blikk og utsendt... hehe

Jeg fikk reparert en jakke kjøpt for tre år siden gratis:)

Skrevet

Hvilken dress hadde dere da? den som ble ødelagt? fikk dere reparert den?

3 år faktisk, da er det vel verdt en tur ned på butikken likevel da kanskje.

Skrevet

Hvilken dress hadde dere da? den som ble ødelagt? fikk dere reparert den?

3 år faktisk, da er det vel verdt en tur ned på butikken likevel da kanskje.

Var en regnjakke for voksne fra hh. En søm som gikk i stykker. Som dama i butikken sa så var det hh som betalte, ikke butikken. Og uansett så er det minst to år reklamasjonstid på klær. Men i utgangspunktet er det to mnd frist til å klage på fra skaden har oppstått, men der kan man jo si hva man vil. Gjelder ikke vet unormal slitasje, feil bruk eller lynnedslag :P Sjekk forbrukerkjøpsloven ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...