Mrs. Kaizer Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg tenker å kjøpe denne til jenta mi som er 1 år, i stedenfor bæremeis. Synes bæremeisene ser så store og "uhamselige" ut. Denne bæreselen ser så liten og nett ut i forhold. Hvordan er det å bære store unger i denne selen? Kan jeg gå for det eller er det lurest å kjøpe en bæremeis?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Snakker vi lengre turer ville jeg defintivt gått for en bæremeis, men for en kjapp tur i butikken er ergo helt fin.
Ugress Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Har ikke prøvd ergo. Har en manduca og ville aldri ha byttet den mot en bæremeis. Brukte vår mye til skog og fjellturer.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Nei, da ville jeg nok valgt en bæremeis. Kommer litt an på hvor stor ettåringen din er. Men jeg er ingen ekspert altså, kanskje du skulle tatt deg en tur på forumet til tettinntil.no. Der er det mange damer som er eksperter på bæring som helt sikkert kan gi deg gode råd!
Mummy79 Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Har en ergo som jeg har ett-åringen på elleve kilo i, tur på halvtime til time går bra, har ikke prøvd lenger, nå klarer han å støtte seg selv også, det gjør det lettere, har ikke erfaring med bæremeis
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Mye bedre enn bæremeis, men litt stress å få på. Jeg har sydd en lomme å stappe babyen/barnet i + seler slik at jeg bare kan løfte ungen på ryggen. Slik de fleste er originalt så må man ha en egen teknikk for å få barnet på ryggen og på riktigt plass i selen. Beco butterfly har en slik lomme, har prøvd den også, men lomme er gjerne ikke nok om man ønsker å løfte ungen på ryggen i bæreselen, og det gjør man gjerne om man er på tur i skog og mark og ikke har en sofa og speil til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå