Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Til et nært familiemedlem på snart 60 som har giftet seg for andre gang i sitt liv, denne gangen uten fest, og med en utenlands mann (ikke i Norge)? De giftet seg slik at han raskere kan få opphold i Norge, men giftemålet var av kjærlighet selvfølgelig. Skal sies at de ble kjent for ca 4 mnd siden, og han er 20 år yngre. Aner ikke om noen andre i familien skal gi, og han er foreløpig et "ikke-tema" så har ikke tenkt til å spørre heller.
igenogigen Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg personlig hade gitt en "liten" overaskelses bryllupspresang...Det skulle nok glede motagerne så mye at det skulle gjort meg selv glad ;-)
Stina <3 Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har en onkel som stadig gifter seg med yngre utenlandske damer. Han har bryllup og fest i damens hjemland. Jeg gir ikke gave men vet at foreldrene mine gir. Rekker nesten ikke å bli kjent med disse damene før enn det er en ny i hus...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Forslag til en liten brylluppsoverraskelse? Bør være noe som er greit å sende i posten. Det kommer vel frem av innlegget her at jeg ikke er henrykt over giftemålet, men den personen som gifter seg med denne mannen bryr jeg meg jo om og er veldig glad i. Hehe denne onkelen høres gjennomtenkt ut Heldigvis er ikke dette tilfellet her, dama har vært gift en gang for lenge siden, og dette er "bare" andre ektefelle
Gjest Filifjonka Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Det er vel aldri feil å gi gave. Hvis jeg er i tvil velger jeg å gi, heller enn å droppe det. Det er større sjanse for at jeg vil angre om jeg ikke gir gave, tenker jeg. En liten symbolsk oppmerksomhet med et hyggelig kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå