Gå til innhold

Skal jeg gi brylluppsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til et nært familiemedlem på snart 60 som har giftet seg for andre gang i sitt liv, denne gangen uten fest, og med en utenlands mann (ikke i Norge)? De giftet seg slik at han raskere kan få opphold i Norge, men giftemålet var av kjærlighet selvfølgelig. Skal sies at de ble kjent for ca 4 mnd siden, og han er 20 år yngre.

Aner ikke om noen andre i familien skal gi, og han er foreløpig et "ikke-tema" så har ikke tenkt til å spørre heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hade gitt en "liten" overaskelses bryllupspresang...Det skulle nok glede motagerne så mye at det skulle gjort meg selv glad ;-)

Skrevet

Jeg har en onkel som stadig gifter seg med yngre utenlandske damer. Han har bryllup og fest i damens hjemland. Jeg gir ikke gave men vet at foreldrene mine gir. Rekker nesten ikke å bli kjent med disse damene før enn det er en ny i hus...

Skrevet

Forslag til en liten brylluppsoverraskelse? Bør være noe som er greit å sende i posten. Det kommer vel frem av innlegget her at jeg ikke er henrykt over giftemålet, men den personen som gifter seg med denne mannen bryr jeg meg jo om og er veldig glad i.

Hehe denne onkelen høres gjennomtenkt ut ;) Heldigvis er ikke dette tilfellet her, dama har vært gift en gang for lenge siden, og dette er "bare" andre ektefelle ;)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Det er vel aldri feil å gi gave. Hvis jeg er i tvil velger jeg å gi, heller enn å droppe det. Det er større sjanse for at jeg vil angre om jeg ikke gir gave, tenker jeg. En liten symbolsk oppmerksomhet med et hyggelig kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...