Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Får igjen 40 000 i skattepenger da så tenkte å betale inn kreditten da. Men føler meg litt dum som ikke har klart å spare opp penger til barneutstyr.... Jajja, det blir ingen ferie i år så da sitter vi forhåpentligvis igjen med litt likevel.
bitthen Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Så lenge man får penger og greier betale kitten er vel det ok. Det er ikke så lett alltid når alt skal kjøpes :-) Selv har jeg sverget til en kar ved navn Finn denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jo, men jeg ville ha skikkelige bilstoler til ungene og ikke brukt. Vi kjøpte alt brukt til nr. 1, men er bitt av luksusbasillen nå kjenner jeg. HI
mamma_til_gutt Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Er jo i grunn ditt valg det men hva gjør du om skattepengene dine ikke kommer før til høsten? Det kan fort skje altså...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Hva gjør du om skattepengene ikke kommer før i september eller i oktober?
bitthen Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 De som ikke får før til høsten får heller ikke vite om man får igjen ennå. Slik som meg
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Kanskje de får feriepenger? Evt må de vente til skattepengene med å betale tilbake? Det er vel ingen krise det?
mamma_til_gutt Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Det stemmer ikke. Det er mange som har fått selvangivelse nå som ikke får oppgjør før til høsten. Veldig mange faktisk... Kredittrenter på 40.000 i et halvt år utgjør en hel del. Bør foreligge en plan om ikke annet...
Kliko Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Har du kjøpt barneutstyr til 40.000???? Om det kun er et bilsete snakker vi jo om kanskje 3000 kr og det er jo ikke noe stress.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 jada dere har skutt meg nå! Jeg får utsette å betale hvis skattepengene ikke kommer før i sept. Evt. bruke feriepengene. Har ikke kjøpt for 40 000 nei....HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Hadde jeg ikke hatt råd til det så hadde jeg kjøpt brukt. Enkelt og greit. Vi handler ingenting på kredittkort, utenom reiser/utenlandsk netthandel. Det gjør vi fordi vi ikke vil bruke visa kort på reiser, er mye mer tryggt å bruke eurocardet, det samme gjelder kjøp på ebay etc. Betaler jo tilbake med en gang. Men er kun da vi bruker det, og har penger tilgjengelig,så det er kun pga trygghet vi bruker det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Det høres helt greit ut å handle på kreditt så lenge man kan betale etterpå. Klarer man å betale innen noen mnd så er det ikke så farlig om det blir litt renter. Babyutstyr er nødvendig, og da er det fint at man har muligheten til å handle på kreditt. Vi har gjort det samme mange ganger, og har aldri hatt problem med å betale tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå