Gå til innhold

Noen som er bekymret over dette sommerværet i mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo altfor tidlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spesielt og jeg håper på en sommer med litt mindre snø enn vi har fått i dag

Skrevet

Spørs hvor i landet du bor det. Her i Trøndelag er det surt og kaldt...

Skrevet

Har stuset på været i noen dager nå... Håper virkelig ikke at dette er den eneste sommeren vi får i år...

Skrevet

Heheheh, her snør det! Men er vel klimaforandringer i praksis dette sommerværet og stormene som har vært, eller?

Skrevet

Blir så misunnelig! Her er det surt og har stort sett regnet og blåst i en mnd uten opphold. I dag er her opphold, men ser på langtid på yr at det først skal bli mer regm og vind før det skal bli kaldere og snø. Så kos dere med det fine været, og ikke bekymre dere for klimaet, det er bare andre landsdeler som tar støyten ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det bekymrer meg ikke det minste :) I fjor mars kunne vi ikke se buskene i hagen og i år har jeg planta fioler :)

Det heter variasjon i været og har ingenting med klimaforandring og forurensing å gjøre tror jeg :)

Og etter 6 mnd med regn, snø og slaps, nyyyyyyyyyter jeg sol og varme :)

Skrevet

Sommer? Hvitt over alt fremdeles. Men håper at det blir vår til 17 mai som alltid.

Skrevet

lurer på om folk er bekymret over å ikke være bekymret :)

på denne tiden i fjor var det -30!

Nå er det +18 og jeg nyyyyter det :)

Gjest AnneS
Skrevet

Er ikke akkurat sommervær fra Trøndelag og oppover... Pleier å være snø fra oktober til slutten av mai her, så jeg hadde vært overlykkelig av litt sommervær i mars :P Har regnet hele mars her, og jeg blir faen meg helt tullete!!! Blir giddesløs og lat og sur...

Skrevet

Jeg nyyyyter det :-) Våren 2008 var veldig varm, og det var jammen meg sommeren og! Håper på gjentagelse når nr 2 melder sin ankomst :-)

Skrevet

Nyter det:-D Første grilldag og nyter solvarme og godt over 15 i skyggen:-D

Skrevet

Helt enig med dere i at dette er utroooolig deilig (for de av oss som har sommer, vel og merke... ;-))

Men dette er veldig langt fra normalen!

Jeg tror det et noe i det 2012-snakket. Tror ikke verden kommer til å gå u der, men noe kommer til å skje. Slik at vi må endre måten vår å leve på.

Skrevet

Jeg er faktisk litt betenksom.. Ikke sånn at jeg blir fra meg av engstelse men, dette er ikke normalt! Her i Oslo har det vært 25 grader midt på dagen i dag!

Skrevet

Hadde slettes ikke sagt nei til sommervær, men må vel bare innse at det ikke kommer til å skje før tidligst juni (...som vanlig...). Her er det strengt og kaldt, stive masker overalt.

Du har en vei å gå

og en å ligge på.

Dagen baken mur

er styrke for en svak natur.

Hehe, plutselig sang jeg Eggum :D

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Her er det 18 grader og knallsol, og selvfølgelig skal det egentlig ikke være slik i mars, så ja, er litt bekymra.

Det verste, og muligens dummeste jeg hører er folk som sier (ikke nå, men om vinteren og ellers på kaldere dager) "skjønner ikke hvor det blir av den globale oppvarminga jeg".. FOr det første handler ikke global oppvarming om at det vil bli sommer og varmt året rundt. Resultatet er jo ekstremvær, og vær som kommer på årstider der været egentlig skulle vært stikk motsatt.

Skrevet

Nei! Elsker det. Men håper det jo det kommer litt i sommer også:/

Skrevet

Bekymret var helt galt ut. NYTER er bedre :) Har nærmest bodd ute i går og i dag. I går grillet vi, og det ramlet inn unger på terrassen som også ville være med, hehe.. Kjempekos :) Har til og med fått litt farge i ansiktet og på armene. Nå har det regnet og blås nærmest kronisk i hele vinter og vår, så en helg med finvær var helt nydelig rett og slett!

Skrevet

Ikke bekymret, men ørlite misunnelig kjenner jeg, når jeg ser ut på sluddbygene...

Skrevet

Eneste som bekymrer meg er at vi bruker opp all sommervarmen nå. Slik som i fjor. Det var vel knapt fint vær etter april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...