Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Er det normalt at barnet i magen liksom "flyter opp" når man legger seg ned? Det er akkurat som om rompa på knøttet presses opp mellom ribbeina (på midten) hver gang jeg legger meg ned, aldri ellers. Har prøvd å forsiktig dytte rompa ned igjen, men det går ikke. og det gjør utrolig vondt. Får nesten ikke puste og føler ribbeina knekkes innover... er det flere som har dette eller er den bare min som er sånn?!?
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 kan være andre ting også som "sklir opp"? er det når du ligger på ryggen? for det kan jo være presset blir feil på noe sett? vet egentlig ikke;) men var det jeg tenkte hvertfall:)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Det går ann det Begge mine små gjorde det i magen min, det var som om de prøvde å flytte inn i mellomgulvet mitt Vi så det tyderlig på ultralyd når jeg nevnte det der, vi la benken helt flat og sjekket hvor ungen la seg, og de begge la seg helt øverst i livmora, når jordmor prøvde å dytrte de ned, så så vi at elsteman rettet seg ut (som om han prøvde å holde seg fast der) lillesøster krøket seg enda bedre sammen og dyttet i mot.. På slutten av svangerskapet var det flere ganger jeg trodde de skulle brekke ribbena mine, og jeg måtte halvveis sitte å sove den siste mnd :-P
Nirgal Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Litt godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn! Syntes det er veldig ubehagelig og ber til "høyere makter" hver kveld om at H*n skal synke ned igjen!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå