verdens heldigste mamma Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Nummer 3 er underveis(hurra!), men nå i uke 11 har jeg allerede veldig avslørende mage! Hjælp! Flere som har hatt det sånn? er det jeg som rett og slett har blitt tjukk, eller kan jeg skylle litt på den bittelille? Begynte med mamma-bukser i uke 19 eller 20 med førstemann, og kanskje en måned tidligere med nummer 2, men nå 11+1!!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Fikk magen i ukes skiftet 10/11 jeg også, og kunne fint skylde på den lille, da livmora mi allerede var rett under navelen! Dette var mitt 3 svangerskap (mitt andre fullgåtte) så tror kanskje det ligger noe i det at man blir fortere stor over magen etter hvert som man får flere barn
81-Mamma<3<3 Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg fikk mage i uke 12-13 med nr 1. Og uke 8!!! Med nr 2! Det var noen som spurte meg i uke 8! Jeg er helt normalvektig, men får raskt mage. Tror jeg er mest oppblåst i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå