Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i en ekkel situasjon.. Jeg har mistet hele kontakten med familien min, på far sin side, orker ikke gå i detaljer,men det var best slik,selv om det har vært sårt og hardt de siste to årene. moren min er alkoholiker,så jeg føler meg temmelig alene.. Samboeren min er verdens snilleste når jeg gjør som han vil, jeg er naiv,det vet jeg,men det er så vanskelig. Jeg gjør alt her i huset, oppdrar sønnen vår osv. Jeg er gravid i 7.mnd, og har ekstremt svangerskapskvalme. Greier ikke gjøre noen ting,og får høre omtrent daglig hvor lat jeg er som kun ligger på sofaen,selv om jeg har ryddet til han kom hjem fra jobb. Jeg får sjeldent avlastning til guttungen på 3,bhg er redningen nå på dagtid. Han er så dårlig på oppdragelse,vi er så uenige. Han blir så sint, og jeg er i mot at 3 åringen skal sitte 30 min innestengt i gangen..er mer 5 min for å så si unnskyld. Han kan være sint lenge etterpå å se stygt på guttungen for en bagatell. I dag gikk det for langt for meg,guttungen ville ikke rydde,og måtte i gangen. Jeg sa at han ikke må være så streng men heller oppmuntre han til rydding,og får da høre hvor hjerneskadet jeg er?! Har ikke utdannelse,skal starte neste høst, og får ofte høre at jeg skal vel snylte på staten om han går fra meg.. Jeg er jo gla i han,og familien hans er fantastisk..innerst inne tror jeg at jeg holder ut pga at jeg er så redd for å bli helt alene og ensom.har ingen venner lengre heller pga sjalusien hans når vi møttes for 7 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med denne mannen OG har lagd nytt barn med ham fordi???????

Skrevet

Jeg hadde bedt om familieterapi, og sakt tydelig fra om at dette måtte gjenomføres og føre til endringer dersom forholdet skal fortsette...

Skrevet

Vist du gjør alt selv allerede, tror jeg nok ikke du blir og slite om du flytter ifra han! Vist han fortsetter og behandle ungen etterhvert ungene sånn! Tror jeg de kommer til og vokse opp som veldig sinte og trassige unger. Flytter du ifra han nå, får du støtte! Bedre og snylte på staten enn og bo med en slit slem mann! Virker ikke som han eier flisa av respekt for deg eller sønnen din.

Flytt vekk fra han, finn deg en ordentlig mann! Som kan lære sønnen din og behandle kvinner med respekt. Mest sannsynlig vil sønnen din lære til seg oppførselen til faren og behandle kvinner på samme måte

Faren min drev med mye tull med moren min, selv om de ikke var sammen en gang. Er så glad for at hun aldri tok han tilbake, selv om han ville. Hun har nå funne sin store kjærlighet, som behandler hennes med den respekt og kjærlighet hun fortjener.

Fær fra han, la han surmule i sin egen elendighet!

Skrevet

Fy søren så mange kvinnfolk med null selvrespekt det er der ute... Greier ikke lenger synes synd i dere, dette er selvvalgt. Du bestemmer selv at du vil være sammen med dette mannfolket, ergo er du selv skyld i elendigheten din. Kos deg resten av livet med drittsekken ;)

Skrevet

Hva jeg ville gjort?

Jeg ville først og fremst satt ned beinet og flyttet fra han.

Å risikere at dine barn vil bli sinte og frustrerte i eldre alder, er ikke noe å tenke på. Det gjør du bare ikke.

Du sier du er glad i han, men er du virkelig det? Du nevner kun negative ting og mistet alle venner for sju (!!) år siden pga sjalusi fra hans side.

Er enig med anonym her,

- Flere kvinner i dag ser ikke det at selvom du flytter og blir alene så har du muligheten til å få hjelp og faktisk få et bedre liv.

Ved så stor forskjell i mening om oppdragelse og der han faktisk gjør d selvom han vet du ikke liker det så er det respektløst mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...