Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 For det første har jeg vært syk i over en uke. Våkner opp til en status på facebook hvor min sønn på 17 skriver en "hyllest" til en annen mamma om hvor snill hun er og hadde aldri klart meg uten deg osv. Gratulasjon til sin egen mor finnes ikke......ingen gaver, ikke noen som gidder å ordne hverken kaffe eller frokost hvis jeg ikke gjør det selv. Vi skulle kjøre en tur til svigers nå, men jeg brøt sammen i bilen så mannen kjørte meg hjem,bare slapp meg av.....så nå sitter jeg her å gråter. Har ikke en kakebit engang om noen skulle komme
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Hyllest til stemoren sin? Skjønte ikke helt. Hva har skjedd siden sønnen din ikke er hos deg?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 HÆ?? Vettu hva, for en familie du har, det går jo ikke ann!? Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere Alle i ring om kring deg vi står, og se hvor vi vil masjere Bukke nikke neie, snu oss om kring Danse for deg med hopp og sprett og spring Ønske deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere GRATULERER!!!!!!! Hurraaaaaaa Blir ikke helt det samme skriftlig som den faktiske sangen. Men.. Oppdater gjerne på hvordan det blir utover dagen! Skulle gjerne kommet med kake til deg jeg, men kommer meg ikke ut av sofaen:p
Eeniemeenie Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med dagen! Kvinner er som vin vettu!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Hvorfor har di ikke bakt noe hvis du ville ha noe i huset? Mannen din burde jo husket dagen din, men det er lurt å minne folk på sånt i litt god tid.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med dagen! Dårlig av familien din om de ikke har planlagt noe! Hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Han er jo hos meg, bor her han men er et sykt menneske borti gata her som "tar seg av" all ungdom som iflg henne har det for strengt hjemme. Tar seg av i den forstand at hun handler røyk til de og låner de penger så er nesten nyttesløst for oss "normale" foreldre å håndheve regler. Det er en sak vi jobber med, dama er gal. Men ALT jeg har gjort for han oppigjennom ser ikke han(enda) Dette var bare dråpen akkurat i dag......
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Om det er så ille så er det nok en grunn til det, noe du også sikkert godt vet
soleia Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med 40 fine!! Sleppte mannen din deg av fordi du grein, og så berre køyrde han sin veg på sjølvaste bursdagen din?? uff, då! Håpar dagen din tek seg kraftig opp utover!! Kanskje du kan invitere folk ein dag, og lage ein heidundrande fest!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Tusen takk alle vakre mennesker:)) Bor i Oppland, hvordan det??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Dumt du ikke bor i Østfold for da hadde jeg kommet med vafler Er jo den store vaffeldagen idag og er det jeg klarer å lage av sånt. Hehe Hilsen meg som lurte
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med dagen! :-D Kunne gjerne invitert deg hit å tatt en feiring med kaker og stas, men spørs om du vil forville deg inn i et hus hvor jeg og ungene er syke (jeg har influensa på 5 dag, ungene er forkjølet på 6 dag) Bor i ringsaker da, så spørs jo hvor langt unna også.. For en familie du har :-/ en sønn som enda ikke har fått opp øynene for alt du har gjort for han, og en mann som VIRKERLIG ikke er noe snill med deg i dag! Hva er vel det for noe? Bare slippe av sin gråtene kjære og forlate henne, også på bursdagen din! Nei, de begge skulle nok fått hørt både det ene og det andre, hadde jeg fått tak i dem! Gratulerer så mye med de 40 blanke hvertfall Ikke glem: det er nå livet starter (det sa hvertfall min mor på den tiden) hehe
Cimorene Skrevet 25. mars 2012 #14 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med dagen! Benytt sjansen og bare kos deg masse i dag, alt man spiser på bursdagen sin har jo negativt kalori-innhold Sett på en god film, drit i alt av husarbeid, opp med føttene på bordet og la mannen fikse middag (eller så bestiller du no god takeaway)! Og ang sønnen din, så er han vel i den alderen han ikke klarer å selv se hva som har virkelig betydning i livet, nemlig en mor som elsker han vs ei som gir han røyk og alkohol.
Gjest Ziva Skrevet 25. mars 2012 #16 Skrevet 25. mars 2012 Gratulerer med dagen :-) Livet går ikke under selv om man blir 40.
Cat.68 Skrevet 25. mars 2012 #17 Skrevet 25. mars 2012 Det der hørtes skikkelig drit ut. Gratulerer så kjempemye med dagen, og jeg håper VIRKELIG dem har ordnet med en form for overasskelse til deg, at det er derfor det ble så rart, fordi du får den senere idag. Ellers har du en kjip familjeom dem ikke klarer å huske 40 årdagen din, Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå