Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 De jo så in for tiden, med de ser så slimsete og tøflete og flate ut. Spesielt grusomme er de på overvektige jenter. Da ser det ut som om foten svulmer ut av skoen den har blitt tvunget ned i. Enig noen?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Jeg synes det er fint, men ikke på overvektige folk. Jeg ville aldri brukt det om jeg var overvektig og foten bula nesten over skoen. Selv er jeg ikke overvektig og kan bruke de uten problemer Synes det er kjempe fint og helt herlig å gå i!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Er det noe dere synes er fint på overvektige damer da ? Her skjæres alle over en kam ser jeg. Selv er jeg nok det man kan kalle overvektig, men legger og føtter er små og "slanke" . Har bare for mye over midjen rett og slett. Føttene mine ser derfor ikke ut som om de er presset ned i noe som helst, og ikke "henger de over kanten" heller. Men jeg er overvektig. Kan jeg bruke ballerinasko da, deres høyheter ?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Første anno her. Jeg tenker mer på de hvor lår, legger og føtter går i ett. Ikke de som bare har litt for mye på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå