Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 jeg sitter her fordi samboeren er på fest, jeg er gravid, og kvalm....så orker ikke ut å se på livet...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Bare en kjapp runde her, samt et annet forum og på div aviser før jeg legger meg.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg sitter her fordi jeg rett og slett er for trøtt til å reise meg opp og ta fatt på kveldstellet
Tigerpote Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Chatter på facebook, og slentrer litt rundt her mens jeg venter på svar ;P
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Venter på at barna skal sovne. Ene prinsessa har besøk, så det tar litt tid å finne roen. De påstår de skal være like lenge oppe som de store er når de har besøk, det har de igrunn gjort men de skjønner seg ikke på at det nå er sent...... og jeg sitter her for å prøve å holde meg våken.
Tordensky Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Samme som deg. Samboeren er ute med en kompis, jeg er gravid og kvalm. Er innom her i forbifarten mellom andre nettsider og forum =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå