Gå til innhold

Hvorfor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor flyr moren min bare etter andre menn selvom hun ikke er SKILT ennå?

Hvorfor sliter faren min noe så sykt med seg selv og prøver å avslutte livet?

Hvorfor i det heletatt begynte slitet med alkohol?

Om noen kunne svare meg på det.. så hadde jeg vært veldig fornøyd.. Måtte bare lufte meg litt.. Beklager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De leter begge etter noe kjærlighet i livet. De hadde kanskje kjærlighet en gang i ekteskapet, men så klarte de ikke være gift med hverandre mer.

Det er tungt å bli skilt.

Skrevet

høres ikke bra ut! Men hvorfor folk tar dumme avgjørelser som påviker andre og seg selv negativt er ikke noe lett å svare på, jeg tror ikke det finnes noe fasit svar på det! Har vært borti mye tull og dumme avgjørelser med noen av mine nærmeste tidligere i livet jeg også og om noen finner et svar på dette vil jeg også gjerne vite det.

Eneste du kan gjøre er å prøve å skjerme deg og dine mest mulig mot vonde og dumme ting andre gjør, bedre råd har jeg desverre ikke.

Håper det ordner seg på et vis. Det gjorde det tilslutt for dem jeg snakker om og det ordnet seg ved hjelp av mye mot, åpenhet og det å tørre å legge alle kortene på bordet å være ærlig.

Skrevet

Jo.. men.. fortsatt har de barn og ta seg av.. Det er ikke bare å si at de skal skilles men ikke setter i gang noe.. og heller bare reiser bort og lar barna styre selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...