Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har en bekjent på fb(hun), som så å si hver eneste dag må skrive hvor glad hun er i kjæresten, barnet sitt å barnet i magen. Slik har det vært siden vi ble venner på fb for godt over ett år siden. Syns det blir så rart å se det hver dag, om å om igjen.. Jeg er glad i ungene mine jeg å men skriver ikke det som status hver eneste dag fordi liksom. Noen som skjønner hva greia er med å skrive slikt hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Huff..jeg har en sånn venninne jeg å, hun og typen sitter å skriver DE klissete meldingene på fb til hverandre, og hvor mye hun elsker barna sine, minst en gang daglig...opptil flere... har bare kutta ut å se de....det er så sukkersøtt at jeg blir kvalm...
Plutselig_gravid Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 hehe, har et par sånne jeg også. ALT er fantastisk. Vel, når alt er så fantastisk, ja så fantastisk at man må dele det med gud og hver mann flere ganger for dagen, så ringer det noen bjeller i mine ører....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Ja! Da er det ikke bare jeg som stusser over slike da. Jeg stusser faktisk mer over sånne som må bekrefte for hele fb at man er glad i familien sin, hver eneste dag, enn de som hver eneste dag må komme med tragiske statuser over hvor jævlig menn er osv Har en der også. Men når man er inne på dette med gjenntakelser. Så har jeg også ei veninne som blogger, en ganske populær blogg også tror jeg. Hvertfall så er det hele forbaska tiden innlegg om hvor fin leiligheten deres er, alt er tipp topp, alt er helt strøkent, moderne, perfekt, pusser opp å pusser opp, bytter ut i hytt å gjevær alt mulig. Men i det siste er jeg blitt så lei klisset fordi det er nesten de samme bildene om å om igjen fra den perfekte leiligheten. Høres nesten sjalu ut men jeg er nok ikke det, jeg er ikke så materalistisk, eller hva det heter, av meg og vi har det fint i vårt hus osv men det blir liksom det samme om å om å om igjen. Jeg forstår ikke hvorfor hun har så mange kommentarer å hits på siden sin når det er så mye likt som går igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå