Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 jeg sitter her nå, magen bare vrenger seg, føler meg anspent i hele kroppen, skjelver på en måte. her egentlig ingen grunn til det, for har det jo egentlig bra. tårene bare renner.. slutta med antideprimerende medisiner for en mnd. siden, fordi vi prøver å bli gravide. er mest på kvelden dette skjer. angsten kommer... hva kan hjelpe? :/ sliter med å få sove om natta å.
julibebis12 Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Huff, jeg føler så med deg:( Jeg har desverre ingen gode råd til deg:) Få deg en god psykolog, hvis du allerede ikke har det mens du er gravid og før du blir det:) Med tanke på nattesøvn så får du kjøpt te på helsekost som skal være beroligende/søvdyssende... vet ikke om det er bra å drikke mens du er gravid men du kan jo spørre:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjenner meg igjen. Jeg måtte slutte på pillene da jeg ble gravid, og hadde et mildt sagt jævlig svangerskap på grunn av det. Gråt ofte og lenge, og måtte sykmelde meg. (Ukontrollert gråting gikk ikke an å forene med jobben.) Man må bare holde ut. Det gode var at jeg fortsatte å være medisinfri etter barnet kom ut - og jeg ble frisk igjen. Det tok meg to år - og fødselsdepresjon inne i midten der, men nå har jeg heldigvis ikke flere plager. Om du synes det går ut over kropp og sjel, så tror jeg det er slik at det finnes medisiner som ikke er like farlige for barnet - som man kan ta om man går gravid. Jeg turte ikke dette, siden jeg vet om det er forsket på tilstrekkelig. Da valgte jeg heller å ofre helsa mi så lenge.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Huff, jeg føler så med deg:( Jeg har desverre ingen gode råd til deg:) Få deg en god psykolog, hvis du allerede ikke har det mens du er gravid og før du blir det:) Med tanke på nattesøvn så får du kjøpt te på helsekost som skal være beroligende/søvdyssende... vet ikke om det er bra å drikke mens du er gravid men du kan jo spørre:) Lykke til:) Takk for svar. dette er bare slitsomt, tapper meg for krefter. jeg er ikke gravid ennå hva heter den te`en? HI
julibebis12 Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Det husker jeg ikke... men lurer på om det er noe med lavendel.. lavendel duft skal også være avslappende... Bare spør på helsekost butikk:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjenner meg igjen. Jeg måtte slutte på pillene da jeg ble gravid, og hadde et mildt sagt jævlig svangerskap på grunn av det. Gråt ofte og lenge, og måtte sykmelde meg. (Ukontrollert gråting gikk ikke an å forene med jobben.) Man må bare holde ut. Det gode var at jeg fortsatte å være medisinfri etter barnet kom ut - og jeg ble frisk igjen. Det tok meg to år - og fødselsdepresjon inne i midten der, men nå har jeg heldigvis ikke flere plager. Om du synes det går ut over kropp og sjel, så tror jeg det er slik at det finnes medisiner som ikke er like farlige for barnet - som man kan ta om man går gravid. Jeg turte ikke dette, siden jeg vet om det er forsket på tilstrekkelig. Da valgte jeg heller å ofre helsa mi så lenge. huff. er redd for at det tar lang tid for meg å bli gravid, så jeg må leve med dette i evigheter... tenker også på om jeg ikke blir gravid, fordi kropper min ikke har det bra ?? savner også å ha venner å være med.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Det husker jeg ikke... men lurer på om det er noe med lavendel.. lavendel duft skal også være avslappende... Bare spør på helsekost butikk:) kan prøve å finne ut litt på nettet syns det er flaut å spørre i butikken liksom.. HI
julibebis12 Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Neida... spørre om sånn søvndyssende te er ikke flaut:P mange som prøver slikt nå i disse stressende tider:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Neida... spørre om sånn søvndyssende te er ikke flaut:P mange som prøver slikt nå i disse stressende tider:) denne her kanskje? http://www.bioform.n...kamille-te.html HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 vata te er beroligende.. prøv denne hahaha trur jeg skal sette meg ned, å gjenta etter han . glad jeg ikke har naboer HI
julibebis12 Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Den teen er like bra.. det er jo snn naturprodukt, og du kan bestille den over nett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå