Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Ser venninner til jenta mi har mye fine klær og er tøffere kledd enn min jente, jeg har aldri brydd meg om utseende på klærne vi kjøper til nå. Ser jentungen gjerne vil være en av gjengen og jeg må oppgradere shoppingstedene mine, siden de egentilg kun har vært tilfeldig. Hvor skal jeg kjøpe fine, kule, riktige klær for en 8-9 åring som er funksjonelle, men også gir henne det lille ekstra klesmessig. Hun snakker selv om Wow (hva er det?) og at andre har fine klær, jeg kan minimalt om merker. Pris er ikke vesentlig, greit det er en fornuft i pris, men det er ikke superviktig for meg.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Anbefaler Wow, ja! http://www.wowandme.com/ Det var stooort for jenta her i huset da hun ble så stor at hun kunne gå og handle i "storjentebutikk". H/M, KappAhl og Lindex er "nødløsning" nå, men går greit på basisklær. På "detaljer" og det som "syns" og blir lagt merke til, skal det helst være WoW nå, gitt...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Dessuten: Av og til (ganske ofte, faktisk) en del veldig gode tilbud! "Hele butikken 50 %", "Alle plagg på bordet kr 49,-", "Kjøp 2 (3), betal 1 (2)" osv. Har gjort mange bra kjøp der! Eneste problem: Når man når opp i de store størrelsene, har plaggene lett for å bli vide.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Takk, Hercule Poirot :-) Da får jeg sjekke ut Wow, men litt usikker. Bildene på nettsiden viste mer en jente som var nærmere tenåring enn min 8 åring. Er dette riktig for 8-9 åring som bruker 128 i HM str? Jeg har ingen negative tanker rundt klærne, kun spørsmål om str. Er det andre butikker jeg bør sjekke ut? hva med sko? Vil gjerne at jenta blir "up to date" Kan man kjøpe WoW på nett eller kun i butikk? Andre butikker? HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Du får tøy til jente str. 8 år i wow butikken. Bare spør dem som jobber der. For litt vanskelig å skjønne seg på størrelsene med en gang. Her er wow veldig populært til jenter i den alderen. Wow er det store merke. Jeg syns det er mye rimelig i tøy i den kjeden. Men desverre er ikke kvaltiteten like god på alt vi har kjøpt. Dongribukse fikk fort "hvite" knær, vottene gikk hull inni foret etter engangsbruk. skibuksa gikk hull i sømmen etter en gangs bruk. Gensere, t skjorter har vært ok. Mye fint, som de fleste har råd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå