Gå til innhold

Når forelskelsen legger seg, hva kommer frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 36, har forelsket oss. Vi har det helt herlig, masse sex, gøy med mine barn. Turer, basseng, mat hjemme.

Men, snart legger vel forelskelsen seg, hva kan jeg forvente meg da? Kanskje det blir krangling en dag? Eller noe med mine barn? Mindre sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja til alle tre tingene du nevner. Det vil ALLTID bli perioder hvor man har mindre sex av forskjellige årsaker, og det vil garantert bli uoverenstemmelser både mellom dere to og i forhold til dine barn. Det er faktisk naturlig. Det betyr ikke at forholdet er over da. Det er slike ting som skjer i livet. Hvordan dere takler det sier noe om forholdet deres har livets rett eller ikke.

Skrevet

Da kommer den herlige dype kjærligheten som gjør at dere får et vanvittig herlig liv ;)

Vi krangler ikke, 4 barn, gift, jobb, hverdag, perfekt match ;)

Poenget er: det MÅ ikke oppstå konflikter på alle punkt :-)

Skrevet

Jeg tror du lyver Vossafår. Alle krangler innimellom, det er bare graden av det som er forskjellig. Mine foreldre kallet det riktignok " diskutere" da.

Hi, pass på at dere har ett godt fundament. Ett godt vennskap ligger i bunn her i hjemmet

Skrevet

Hehe, det var jo en påstand å komme med for en fremmed person som verken kjenner meg eller mannen min, jeg lyver ikke. Vi prater om alt før det blir en krangel, snakker oss frem til en løsning. For meg er en krangel når vi er uenig og skarp til hverandre. Det er vi ikke. Vi finner kompromiss i ro og fred.

Ikke at jeg har noe å bevise ovenfor deg.

Skrevet

Jeg og mannen min krangler heller ikke.. vi diskuterer men kranglig nei.. Det sluttet man med på barneskolen.

Skrevet

ellen-propellen;

Her i hus har vi ikke kranglet og vi har vært sammen i fem år og gift i to av dem. Har en unge og en til på vei.

Det er sunt og krangle sier de fleste artikler, men hvorfor krangle når det ikke er noe å krangle om?

Så kan vel si jeg har funnet min match også;)

Skrevet

Etter forelskelsen kommer alle de tingene du nevner...

Begge blir sløvere med seg selv.

Han fiser og snorker.

Skrevet

Godt poeng kaklemor, en kan jo alltid kaste seg for detaljer og konsturere situasjoner for å piske opp stemningen, men hva er poenget med det når en kan nyte livet istedet ;)

Ha en kranglefri, kjærlighetsfyllt søndag! :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Har funnet min match jeg også, vi kranglet en del i starten av kjærligheten (altså, når forelskelsen la seg) men vi begge så oss lei av det, og har blitt flinke til å prate om sakene før det utvikler seg til krangel :)

Kan ikke si vi har mindre sex nå enn når vi var forelsket, til tross for to barn (vel, den minste er ikke mer enn 2,5 uker, så er naturlig at vi ikke har sex i disse dager) så finner vi tid til alenestund med sex og kos :) Har mindre uenigheter i forhold til elste ungen, men det er ikke uenighet oss imellom, men mellom oss og hans foreldre (de fører en fri barneoppdragelse på ungen vår når han er hos dem)

Så det trenger ikke bli sånn ;)

Skrevet

Vi er 36, har forelsket oss. Vi har det helt herlig, masse sex, gøy med mine barn. Turer, basseng, mat hjemme.

Men, snart legger vel forelskelsen seg, hva kan jeg forvente meg da? Kanskje det blir krangling en dag? Eller noe med mine barn? Mindre sex?

Tja, hva skjedde med meg når forelskelsen la seg? Etter mnd med MASSE sex, gadd jeg ikke engang at han tok på meg..Orker bare ikke ha sex, har ikke lyst. Synes plutselig kyssemåten hans er overkill også! Plutselig er vi veldig forskjellig når det kommer til meninger. Håper bare det er en periode egentlig som jeg går igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...