Gå til innhold

Ung leietaker venn med....


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min på FB. Vi har en søt ung leietaker i leiligheten vår. En liten ting som forundrer meg er at hun har søkt fram mannen min og sendt venneforespørsel, de har vært FB-venner i 6 mnd. Hun har ikke sendt meg en slik forespørsel, he he, hvorfor ikke?

 

Kan legge til at min kjære er 18 år eldre, men kjekk ;o)

 

 

Bør jeg tenke på dette i det hele tatt? He he.

 

 

Lite bekymret.....men forundret....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han har lagt til henne som venn? :D

Skrevet

kanskje han har lagt til henne som venn? :D

 

 

Har spurt....Negative.... Og jeg tror på han... Det var han som sa at hun hadde lagt ham til, jeg visste ikke...

Skrevet

Antagelig er han nede i hybelen hennes og gir henne pølse mens du er borte.

Skrevet

Antagelig er han nede i hybelen hennes og gir henne pølse mens du er borte.

 

 

He he...ikke så enkelt tror jeg... Det var han som sa at det hun hadde sendt forespørsel og om jeg også hadde fått.

 

HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei...

Skrevet

Antagelig er han nede i hybelen hennes og gir henne pølse mens du er borte.

 

 

He he...ikke så enkelt tror jeg... Det var han som sa at det hun hadde sendt forespørsel og om jeg også hadde fått.

 

HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei...

 

"HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei..."

 

DET er sjukere enn at han er venn med leieboeren på FB.

Skrevet

Antagelig er han nede i hybelen hennes og gir henne pølse mens du er borte.

 

 

He he...ikke så enkelt tror jeg... Det var han som sa at det hun hadde sendt forespørsel og om jeg også hadde fått.

 

HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei...

 

"HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei..."

 

DET er sjukere enn at han er venn med leieboeren på FB.

 

 

Det er vel ikke så sjukt, jeg er hjemme....ALLTID, utenom jobb. Og da er også han på jobb. Har små barn og lite kapasitet til å gjøre så mye utenfor hjemmet ;-)

Skrevet

Tror du nei.... hehe... han sniker seg nok hjem i lunchen og tar leieboeren hardt oppetter veggen i hybelen hennes...

Skrevet

Tja, må si at jeg også synes dette er litt underlig.

Ikke at de er venner, jeg er også venner med husvertene, men at hun ikke har lagt til begge to.

Hvorfor? Aner egentlig ikke...

Skrevet

Antagelig er han nede i hybelen hennes og gir henne pølse mens du er borte.

 

 

He he...ikke så enkelt tror jeg... Det var han som sa at det hun hadde sendt forespørsel og om jeg også hadde fått.

 

HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei...

 

"HAn er aldri alene hjemme, så jeg tror ikke det nei..."

 

DET er sjukere enn at han er venn med leieboeren på FB.

 

 

Det er vel ikke så sjukt, jeg er hjemme....ALLTID, utenom jobb. Og da er også han på jobb. Har små barn og lite kapasitet til å gjøre så mye utenfor hjemmet ;-)

 

Ehh....jo, det er ganske sjukt å alltid være hjemme, å aldri gå på besøk til venner/venninner, å aldri trene, å aldri drive med en hobby el. å ALLTID være hjemme med partneren høres ikke bare sjukt ut, men rimelig døllt og kjedelig....

Skrevet

He he, veldig rart at han er så natig på å finne feil for å kunne kaste henne ut da... Det er jeg som sitter her og forsvarer henne... Som at hun ikke har betalt depositumet ennå....og bredbånd... han irriiterer seg gal!

 

 

Men hun er nok aktiv ja, har besøk både sent og tidlig av fremmede biler...

Skrevet

"He he, veldig rart at han er så natig på å finne feil for å kunne kaste henne ut da... Det er jeg som sitter her og forsvarer henne... Som at hun ikke har betalt depositumet ennå....og bredbånd... han irriiterer seg gal!"

 

Haha, den er klassisk! Litt som når man alltid kaster snøball på den man er forelsket i :D

 

Han liker henne!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hehe, hadde de hatt et forhold, hadde de neppe vært fb-venner ;)

 

Jeg tror heller hun ville vise venninnene sine den kjekke utleieren, også glemte hun deg, hehehe.

Skrevet

He he, veldig rart at han er så natig på å finne feil for å kunne kaste henne ut da... Det er jeg som sitter her og forsvarer henne... Som at hun ikke har betalt depositumet ennå....og bredbånd... han irriiterer seg gal!

 

 

Men hun er nok aktiv ja, har besøk både sent og tidlig av fremmede biler...

 

Vedder rumpa mi på at hun ikke gidder å suge kuken hans lengre!

Skrevet

He he, min kjære blir ganske skeptisk til svarene her og spør om...."hvilken side jeg egentlig er på". Tror at han idè om "din baby" ikke er slik han trodde... Litt latterlige svar her ja ;-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

He he, min kjære blir ganske skeptisk til svarene her og spør om...."hvilken side jeg egentlig er på". Tror at han idè om "din baby" ikke er slik han trodde... Litt latterlige svar her ja ;-)

 

Her inne regner de fleste med at alle menn er utro så snart de får en sjanse, vet du :)

 

Jeg tror at leietakeren sikkert syns at mannen din er litt kjekk, og ikke har tenkt over at hun burde lagt til deg også :)

Skrevet

He he!

 

 

Dette tror jeg også, men er jo litt skummellt å tenke på. Hen er veldig pen ;-)

Skrevet

Hun krever å ha ham som venn på Fb, ellers skal hun fortelle om alle gangene de har hoppet i høyet.. Neida, jeg aner ikke. På forespørsel fra deg ville hun sikkert sagt at hun har bedre kjemi med mannen din, noe som ikke akkurat virker beroligende.

 

Dere kan se om noe skjer hvis mannen din sletter henne som venn. å være venn på Fb gir dem faktisk muligheten til å chatte mens du sitter like ved og ser på TV. Men man har jo muligheten til å chatte med alle Fb-venner.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor han godtok henne som venn på facebook? Jeg kunne ikke tenkt meg å ha min 18 år yngre leieboer som venn der, uansett kjønn.

Skrevet

Jeg tror ikke han er utro men skjønner ikke hvorfor han ikke bare sletter henne som venn på fb enn at det blir noe nummer (ikke tenkt koffert her) ut av det. Kanskje HUN er gira på han ettersom hun legger han til på fb for å være mer tilgjengelig for han i tilfelle sjangsen skulle by seg for ett nupp eller en flørt. Men hvis det du forteller er sant så tror ikke jeg at han er utro, virker hvertfall ikke slik. Men hvorfor ikke bare gi henne fyken fra leiligheten når hun ikke betaler for seg, å slett henne fra fb? Fix ferdig.

Skrevet

hu betaler sikkert med fitta si

Skrevet

hu betaler sikkert med fitta si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...