Gå til innhold

DA har kvalmen meldt seg, og jeg kan ikke annet enn å...


Et nytt eplefrø <3

Anbefalte innlegg

..være lykkelig!!! Har liksom ikke følt meg gravid i det hele tatt! Ikke vonde pupper engang! Skal sies at jeg ikke er mer enn 6 uker på vei. Men jeg har savnet hele pakken, men jeg kommer nok til å angre GREIT på denne uttalelsen.. ;-)))) Men akkurat nå er det deilig å kjenne at man er gravid, på godt og på vondt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt fryktelig å ikke fungere 100%, føler jeg bare sitter og sjangler på jobb, og er ikke mer enn 6+5 så kan liksom ikke si det heller. Nå begynner jeg til og med å ikke orke tanken på mat, klarte nesten ikke velge noe i lunsjen i dag selv om det er en kantine som er anerkjent for å være veldig bra. Endte med to små brødskiver. Er også vandt til å trene mye og jobbe mye og nå må jeg bare kaste inn håndkle kl 16 og komme meg hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg ikke er så VELDIG kvalm heller altså. Bare sånn at jeg overhode ikke har no problem med røykeslutten min. :-) Mat frister stort sett enda. Har virkelig sympati for dere som virkelig sliter. Var ikke umåtelig kvalm forrige gang heller. Så jeg krysser fingre for denne "vennlige kvalmen." xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wayfarer

Den har meldt seg her også, noe som resulterte i at jeg satt på trikken og svelget mitt eget spy på vei til jobb idag. Kjempedeilig! Spesielt da jeg ikke rakk frokost, men kun omega3 tabletten min. Fytte rakkern. Nå sitter jeg her på jobb og ser dobbelt og har bare lyst på frisk luft. Trøster meg selv med å handle mammakjoler på asos, hvor de har salg. Det anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kvalmen har vært her i 1 uke nå og den blir bare værre, tok tran tabeletter Idag tidlig det kom fort opp igjen! Men er lykkelig for og være kvalm da går det rett vei. Har heldigvis fått sykemelding til uke 12, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tar det tilbake.... Har ALDRI vært så kvalm noen sinne!! Har kjøpt meg sea-band, som ikke hjelper døyten, og Afipran kvalmestillende, som kroppen min bare ler av.. Fy fader, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig på jobb frem til uke 12. Er jo bare 6+5 i dag... :-( snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips mot kvalme: spis ritz kjeks, (ha i veska, på nattbordet, overalt!! he he) sure grønne epler har bra effekt, spis lite og ofte, farris med isbiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. Det er faktisk litt trøst i å høre at det er flere som sliter med kvalme! Jeg kan ikke huske at jeg var så dårlig forrige gang, selv om mannen mener på det! Jeg fikk tips om ingefær mot kvalme og det funker faktisk. Skjærer opp ingefærrot i biter og trekker det i varmt vann. Smaker ikke så aller verst heller! :)

 

Spørsmål til Wayfarer over her; har du en link til asos der de hadde fine mammaklær? Finner det ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. Det er faktisk litt trøst i å høre at det er flere som sliter med kvalme! Jeg kan ikke huske at jeg var så dårlig forrige gang, selv om mannen mener på det! Jeg fikk tips om ingefær mot kvalme og det funker faktisk. Skjærer opp ingefærrot i biter og trekker det i varmt vann. Smaker ikke så aller verst heller! :)

 

Spørsmål til Wayfarer over her; har du en link til asos der de hadde fine mammaklær? Finner det ikke jeg.

 

Jeg er inne på asos nå. Gå inn på salget, velg prisområde, også filtrerer du med varemerke Asos maternity :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...