Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Bra tror jeg. Bv er mye i bildet. Hun fikk en datter året etter sa'n. Hun er sammen med barnefaren, men de har det tøft fordi hun elsker drama og han elsker ikke kun den dama..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Vi var venninner før så dette er ikke synsing, men ble for mye drama og frem Og tilbake så det orket kr rett og slett ikke. Ingen kontakt med henne i dag, men mye kontakt med en felles venninne.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Har du egentlig noe med hvorfor BV er i bildet? Bare fordi hun har vært med på unge mødre, så oppfører folk seg som om hun ikke har rett til privatliv!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke min sak å dele hvorfor bv er inne i bildet, den slemme Delen av meg vil blottlegge, den snille delen av meg vinner og jeg utdyper ikke mer.
siv.ing Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke min sak å dele hvorfor bv er inne i bildet, den slemme Delen av meg vil blottlegge, den snille delen av meg vinner og jeg utdyper ikke mer. Jeg forstår ikke hvorfor det i det hele tatt er din sak å nevne at "bv er mye i bildet". Var det den slemme siden av deg som kom fram da eller? Eller bare den ubeteksomme?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Det følte jeg ikke var så privat siden hun tross alt at en blogg der hun nevner det selv. Så det var ingen av delene, det var meg som svarte på hi sitt spørsmål det.
siv.ing Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Det følte jeg ikke var så privat siden hun tross alt at en blogg der hun nevner det selv. Så det var ingen av delene, det var meg som svarte på hi sitt spørsmål det. Ok.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Ida har ikke hatt blogg på over ett år. Eller hun hadde en for litt siden, men den blei slettet etter bare noen uker, og der nevnte hun ikke noenting om bv. Syns det er utrolig dårlig av deg å si på et forum at Nea er under bv. Slemt av deg! Du har ingenting med det å gjøre. Og du sier at Ida liker drama.. virker som en skikkelig dramaqueen selv du.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Sa jeg ikke noe om, sa bv er i bildet det er. Ikke det samme som at datteren er under bv. Melder meg ut av diskusjonen nu for jeg skal drikke vin med min kjære. God kveld i stugo
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Hvem er dette? Er det hun som dro til dyreparken med familien i sist episode? ei blond liten jente..hun virker veldig koselig ut allefall.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Nei det er hun "modellen".. Hun mister babyen i sa i ene episoden av unge mødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå