Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Vil bare bli ferdig med denne graviditeten nå!! Er ikke det at jeg er så utålmodig etter og se og holde babyen, for den del kunne svangerskapet bare vart lengre. Men jeg er så lei av å være hormonell og svær! Ingen klær passer, jeg sliter med å sove og når jeg først sovner våkner jeg opp og føler meg i dårlig form og er kjempesinna for alt og ingenting. Går bare rundt og glefser, setter meg ned og griner, får ikke beveget meg skikkelig på grunn av magen, vagger rundt som et stort dyr og ja... Alt føles jo rett og slett håpløst! Svangerskap skal jo liksom være så fantastisk? Men jeg hater dette og vil ha tilbake kroppen min. Hvorfor blir vi så sinte og hormonelle av å gå gravid? Kunne vi ikke bare vært oss selv så vi kunne nyte den siste tiden? åååååååH, vil føde Nå!!!!!!!!!!!!!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Velkommen i klubben Følt det slik selv i to svangerskap, hørte så mye om hvor fantastisk det var å være gravid.. Ja jøsses! Om man ser bort fra enorm mage, vaggende gange, følelsen av å være en hval på land, hormon utbrudd mot alt og alle, se seg i speilet og se 14 nye kviser (som har kommet på EN natt) smerter i rygg, bekken osv osv, om man ser bort fra alt det, så er det jo fint, men man klarer ikke akurat se bort fra det negative, når så og si ALT er negativt.. Fødet selv for litt over 2 uker siden, og det var så godt å få kroppen sin tilbake! Enderlig var det over.. Nå er jeg og samboeren enige i at det helt klart kan holde med to barn, til min glede.
lille sprelle Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Gratulerer! Du slipper å føde prematur baby og du er til og med i så god form at du ikke er innlagt på sykehus! Det var en liten hilsen for å sette det hele i perspektiv.
prøver1991 Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Synes IKKE synd i deg! Dem jeg synes synd i er dem som må være sengeliggende og ligge på sykehus pga fare for prematur fødsel, dem som er så ødelagt at bekkenløsning at dem sitter i rullestol og ikke minst alle dem tusenvis av kvinner som ønsker å være gravid. Nyt heller denne tiden. Mange kvinner ville gjort alt for å være i dine sko
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Gratulerer! Du slipper å føde prematur baby og du er til og med i så god form at du ikke er innlagt på sykehus! Det var en liten hilsen for å sette det hele i perspektiv. Har jo rett i dette, men på slutten er det ikke så lett å se det som er positivt, når det er det negative som påvirker hele dagen. Men dette er jo kjekt at du minner en på
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Herregud, hvem blir vel ikke lei på slutten? Ingenting provoserer meg mer enn folk som mener man må nærmest være døende for å ha rett til å syte litt. Man må ikke lide av de største livskrisene i verden for å kunne syte litt, og svangerskap er faktisk tungt psykisk på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå