Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Har i dag spist dette: Fruktmusli med melk Grov scone med tranebær i, med smør og lettsyltetøy En kaffe latte dobbel Et grovt rundstykke med leverpostei og masse agurk Har drukket masse vann og farris. FRUSTRERENDE å være sulten igjen!!! Og i dag er det lørdag, dvs at jeg må spare masse kalorier til ikveld for da blir det både pizza og godis...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Nei nei nei! Du skal ikke spare mange kalorier i dag, hvis du skal kose deg i kveld. det skulle du ha gjort hver dag hele forje uke. Det viktigste er at du spiser alle måltidene dine, at det ikke er mer enn 3-3,5 time mellom hver måltid. Se på kroppen som et hus med mange rom, alle rommene skal ha den næringen de trenger. Hvis de ikke får det blir de stående å slemmre med dørene. Da blir det ubalanse i kroppen. Hvis du spiser alle måltidene dine, så kan det hende du er fornøyd med 2pizzastykker å bare litt godis. Enn hvis du sparer kalorier så du får et stort undersudd i dag, da blir du mer sulten å får et større sug. å derrav en større sprekk.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Sant, sant. Sprarer forsåvidt opp litt hele uka, ligger vel på rundt 1600 på en vanlig hverdag. Skal ikke ned i vekt, men spiser ganske mye godt i helgen Bare skjønner ikke hvorfor jeg er så sulten i dag... Er jo ikke mer enn 2,5 t siden forrige måltid jo HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Slanker du deg da? Hvis ikke er det jo ikke noe problem. Hvis du slanker deg er du vel allerede litt på vidotta i forhold til hva du bør spise.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Med tanke på hvor kaloriene kommer fra tenker du? Jeg bare vil ikke opp i vekt, men slanker meg ikke. Går/jogger ca 5 dager i uken og spiser helt vanlig mat, med godis og div i helgen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå