craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Natt til torsdag begynte jeg kaste opp. Kastet opp over ti ganger på under 24t. Følte meg veldig slapp og dårlig. Spiste ingenting omtrent. Igår følte jeg meg mye bedre, men gikk med en konstant klump i halsen. Idag kastet jeg opp etter frokost, er veldig slapp og trøtt, kvalm. Har hatt sterke smerter over hele magen som varer ei lita stund, forsvinner og kommer igjen. Er 18uker på vei. Har ikke hatt noe plager tidligere i svangerskapet.
Rosepus™ Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Hei, ring legevakten du, så får de vurdere om du trenger legetilsyn. Er ikke morsomt å bekymre seg! Legevakta er der for en grunn! god bedring:)
Skylander Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Det skader jo ikke å ringe for å høre hvis du er redd noe er galt!
Cimorene Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Ring de og forklar at du er gravid og hvordan formen din er, så får du svar om du burde komme inn eller ikke. God bedring til deg, skikkelig kjipt å være syk når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå