Gå til innhold

burde jeg ringe legevakta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til torsdag begynte jeg kaste opp. Kastet opp over ti ganger på under 24t. Følte meg veldig slapp og dårlig. Spiste ingenting omtrent. Igår følte jeg meg mye bedre, men gikk med en konstant klump i halsen. Idag kastet jeg opp etter frokost, er veldig slapp og trøtt, kvalm. Har hatt sterke smerter over hele magen som varer ei lita stund, forsvinner og kommer igjen. Er 18uker på vei. Har ikke hatt noe plager tidligere i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hei, ring legevakten du, så får de vurdere om du trenger legetilsyn. Er ikke morsomt å bekymre seg! Legevakta er der for en grunn!

 

god bedring:)

Skrevet

Det skader jo ikke å ringe for å høre hvis du er redd noe er galt!

Skrevet

Ring de og forklar at du er gravid og hvordan formen din er, så får du svar om du burde komme inn eller ikke. God bedring til deg, skikkelig kjipt å være syk når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...